Saturday, June 23, 2012

TwtUpKami/ Spirits Of The Young Kids/ Crossfaith & Her Name In Blood Live in Kuala Lumpur.

Whaduppppp niggas? Lama gila tak update, hahaha. kay lets start dari TwtUpKami. Mula mula aku tak jadi pergi tau sebab tak ada transport then aku try ajak Zunaidi. Dia pula ada kereta, and dia boleh pergi, laju lah aku, hahahaha. Dalam pukul 2 macam tu dia sampai rumah aku nak ambil aku dengan Aina. And then lepastu tu dorang pergi bawak kitorang pergi kenduri kahwin dulu. dahlah dengan pakai jeansnya. Tak sopan kot perempuan pakai jeans pergi wedding. Zu dengan Azarul paksa kitorang turun kereta tapi kitorang tanak last last kena tinggal dalam kereta, hahahaha. Dorang punya lama dekat sana. Dahlah kereta air con mcm takde je -,- Kepanasan aku dengan Aina, hahaha. Then lepas half and hour lebih mcm tu baru kitorang gerak pi Bukit Jalil sana. Sampai sana kitorang terus register then aku dgn Zu beli baju then tukar, hahaha. Mula mula tak best sangat yang perform. Tapi aku paling suka time Kyoto Protocol perform. Lain dari yang lain doh dorang. Aku terus terpikat dengan muzik dorang time tu, ecehhh, hahaha. Then dalam pukul 6 lebih mcm tu Nas-T pulak perform. Aku pelik kenapa Nas-T buat petang masa langit tengah cerah lagi, tak feel do, hahaha. Best juga time Nas-T perform and and aku dapat tangkap gambar dengan dia, awww. Dia baik doh. Aku akan skip cerita sebab ada banyak lagi nak kena type, penat woi, hahaha. Kay sekarang dah malam time Hujan perform. Bapak best! Dari form 1 dulu aku minat dorang malam tu adalah first time aku tengok dorang perform live. Aku macam tak percaya doh, surreal gila. Rasa mcm tak percaya HUJAN ada dekat depan aku je. Dorang bawa lagu Empayarmu, Aku yang asing, Aku Scandal lepastu lonnely soldier boy kot. aku tak ingat sangat lah, hehe. Time ni aku nangis doh. Hujan mcm perfect gila. Mcm bodoh je, orang semua enjoy aku nangis, hahahaha. Kdah. Then aku suka Karmal! Best gila lagu lagu dia especially lagu Party Sampai Pagi, aku sukaaaaaaaa, hahaha.Then time OAG paling gempak! Radhi cool gila :3 Then time balik kitorang pi lepak mamak sekali dengan bf Aina sekali, Yin. Then pukul 2 lebih kitorang pi hantar Yin dulu dekat Sg. Buloh tu hah, jauh juga dari Puchong, haaaaaa. Then lepas hantar Yin kitorang pulak. Dalam pukul 3 lebih sampai rumah. Nah gambar :3

DJ Nas-T

Sekumpulan Orang Gila

Oh Chentaku

Karmal

HUJAN

Radhi OAG
Gambar tak banyak sangat, tu je yang lawa, hehehe. Kay kita cerita pasal Spirits Of The Young Kids pula.

Event ni best jugalah kan sebab free, hahahaha. Aku sampai lambat sikit time ni sebab kitorang tunggu Zhack dengan Imran, dorang lambat -,- hahaha. Kay kitorang jumpa dekat KL Sentral dulu, then kitorang naik bas 600 pergi dekat Pusat Maritim tu. Venue tak best sangatlah. Dekat KBS lagi best, ada carpet boleh golek golek, hahaha. Lepastu crowd pun mcm tak best sangat. Masa malam baru lah gila, hahaha. Masa aku sampai tu band This Sunday baru nak perform. Lepas tu tak silap band Sleeping Sorrows. Untunglahkan James dapat coklat Aina bagi, hahaha. Then lepas tu MC16 kot, entah, aku lupa. Aku agak peli sebab MC16 perform awal. Aku ingat last sekali. Eh, ke Black Territory dulu ek? Aku lupa dah, hahaha.Then time maghrib tu ada rehat kan. Aku, Aina, Zhack dengan Apis pergi duduk dekat tepi tasik tu rendam kaki, hahaha. Best juga duduk situ, relax je. Tapi aku keep terbayang ada Jaws or Piranha je, takut siot, hahaha. Kay then lepastu aku tak ingat band apa. Apa yang aku ingat crowd gila babeng kot time Evidence Speaks sampai aku kena tolak terjatuh sampai tergerak sikit lutut aku. Bapak sakit doh! Nasib baik ada Aina dengan Haeril. Kalau tak tak ada siapa siapa nak angkat aku pergi belakang. Sakit gila kot sampai sekarang bengkak tak hilang lagi. Bengkak besar gila tapi sekarang dah okay sikit dah. Lepastu aku dapat tengok Caladrius dari belakang je, fuck lah weh! Dahlah aku tertunggu tunngu band tu, tahi -..- Then balik dalam pukul 11 lebih. Bas dah tak ada dah. Aina kena balik sebab kalau dia tak balik nanti mak dia tak kasi dia keluar lagi. Dia kata kawan dia ambil dia naik moto. So aku forever alone lah. Aku buntu tak tahu nak balik mcm mana. Bas dah tak ada dah. So aku naik cab dengan Najib dgn yang lain pi presint 16. Then tengah dalam cab tu Aina call dia cakap kawan dia bawa kereta, NASIB BAIK! Kalau tak terpaksa tidur dekat pondok tu hah -,- Tapi kawan Aina tu boleh hantar sampai rumah Aina je. Dia takut nak pergi rumah aku sebab dia takut ada roadblock, dia takde lesen, haha. So aku terpaksala tidur dekat rumah Aina. Tak selese doh tidur ruma orang. Rasa awkward, haha. Lepastu esok paginya aku belajar main keyboard lagu The Dead Marshes. Aku dah reti :D Tapi intro jelah XD Then parents aku datang ambil. Dorang tanya pasal kaki aku, aku cakap ada orang tolak aku time aku tgah jalan, hahaha. Nak bagi gambar tapi tak ada T.T Kay, kita cakap pasal Crossfaith & Her Name In Blood Live In Kuala Lumpur pulak :3


The best event ever! Bapak best dohhhhhhhhhhhhhhhhhh! Rugi korang yang tak pergi! muahahaha.Kay kay, jom start dari mula. Aku pergi dengan Aina berdua je, haha. Kitorang keluar rumah pukul 6 lebih then pukul 7:30 mcm tu kitorang sampai KL Sentral. Then dari situ kitorang naik cab terus heading pi Publika. Kitorang takut gila dengan cab driver tu. Dia mcm pervert doh. Lepas tu dia lagi galakkan kitorang pi cari Dato buat suami, tak kisahlah kalau dia ada isteri lah apalah. Lepastu ada sikit dia ckp mcm lucah lucah sikit. Geli doh! Aku dengan Aina dah takut gila dekat dalam cab tu. Takut dia bawa pergi tempat lain je. Nasib baik selamat sampai dekat sana. Risau je kitorang. Trauma do nak naik cab lagi, hahaha. Then sampai sana dalam pukul 8 lebih. Dekat sana mula mula kitorang jumpa akak Nurul. Dia pun tak sabar nak tengok Crossfaith.Then dah nak dekat pukul 9 macam tu baru start. Mula mula sekali band Tres Empre perform. Crowd tepu je sebab baru nak warm up, haha. Tres  Empre did a great job (Y) Lepastu band Oh Chentaku pula. Dorang pun best. Aku suka Miyo sebab dia friendly dengan crowd, mwehehhe. Mula mula dorang bawa lagu Sing It Rock & Roll (Y) Then lepastu sepatutnya ada MC16 tapi Abang Ashraf tu tak boleh datang pula -,- Agak kecewa disitu. Tapi tak apalah, hari sabtu haritu baru je dapat tengok dorang, haha. Lepas tu Her Name In Blood pula punya turn. Gempak gila band dorang! Aku suka tengok drummer dia, comel macam perempuan. Rambut panjang, kulit putih lepastu kasut dia warna pink, hahaha, comel >< Dorang main banyak jugalah lagu. Time ni crowd dah gone wild, haha. Tapi dorang memang best. Aku dah minat dekat dorang :3 And time ni Noh Hujan betul betul dekat sebelah aku! Dapat headbang pula dengan dia. Omfg! Aku tak percaya doh! Dia tu dahlah idol aku! Aina dapat salam dia, untunglah! Kali ni dah tiga kali aku nampak dia depan depan. Nak ambil gambar tapi asyik tak dapat je T.T Maybe there's a next time. Kay then time Crossfaith crowd lagi gila babi punya energetic! Aku mula mula dekat tepi tau lepastu aku tak ingat mcm mana aku boleh ada dekat tengah. Tup tup dah ada dekat situ, hahaha. Aku helicopter sampai nak tercabut leher aku woy! hahahaha. Haritu geram time Sabtu tak dapat. Semua energy aku lepaskan time tu! Sampai dah habis event tu kepala aku pening gila weh! hahaha. Eh eh eh, aku dapat tangkap gambar denga Teru! AWWWWWWWWW. Aku dahlah minat dekat dia :3 Then event tu habis dalam pukul 12 mcm tu. Then aku dengan Aina balik naik cab. Nasib baik cab driver yang akli ni okay. Aku dah takut kena mcm tadi je, haha. Kdah, gambar :3















No comments: