Thursday, May 3, 2012

Maafkan saya :(

Hello readers, aku nak mintak maaf sangat sangat kalau korang rasa yang aku ni annoying sebab asyik IM korang then suruh korang vote untuk band sekolah aku. Mintak maaf kalau menyusahkan korang, its just that, we've been working our ass off to make the video so we can win the DiGiLIVE contest. It means a lot to us. So a BIG thank you for you guys who are willing to help us :'> You guys are awesome! :) And btw, sehari sekali boleh vote video tu. So kalau korang rajin, minta tolong vote hari hari eh? Terima kasih banyak banyak :'> Kepada yang belum tahu lagi macam mana nak vote, ikut step ni


First, like this page: 
https://www.facebook.com/DiGiYouths

And then click the "Undi" button in the following page:
http://www.facebook.com/DiGiYouths?sk=app_248793598539969&app_data=62
KYRONEX FTW! ♥

Sekali lagi aku ingin mengucapkan terima kasih sebab tolong kitorang vote! We really really really appreciate it!  THANK YOUUUUUUUU :'> Btw, on my previous post, aku ada cakap pasal cousin aku kan, yang dia dah lupa aku. Sebenarnya dia sengaja buat buat tak kenal aku! Kurang hajo -,- Mati mati aku ingat dia tak kenal aku sampai aku sedih segala, last last akak aku bgtahu yang dia ada text akak aku, Faris cakap yang dia sengaja nak buli aku, cisssssssss! hahaha. Okay, kita lupakan pasal dia sekejap. Masuk topik lain pulak. Haaaaaa, tadi dekat sekolah aku dah buat dah Oral Test! Aku sama team dengan Aina and Myra. Baru semalam kitorang buat dialogue, harini dah hafal, siap dah buat lagi. Hebat tak? hahaha. Padahal pendek je pun dialogue XD Oral dah lepas. Sekarang aku tengah pening pasal folio add math pulak :( Aku harap sempat siap isnin ni and aku nak ucapkan terima kasih kepada 'Aisyah Zawanah sebab tolong aku printkan folio tu and tolong buatkan sekali, hahaha. Thanks 'Aisyah! :D Btw, tadi aku pergi IOI Mall dengan Wany and Atika. Dah lama tak keluar dengan dorang. Aku dengan Wany temankan Tika beli buku rujukan dekat sana :) Btw, aku berasa agak kecewa sebab magazine AP belum ada lagi dekat Popular, dahlah bulan ni cover magazine gambar Sleeping With Sirens! WAJIB BELI! And also aku kecewa sebab baju Sleeping Sorrows aku belum sampai lagi :( Aku ingatkan harini sampai, maybe esok kot sampai, haihh.

Nilah baju yang aku order. Lawa kan? :D
Stoked gila nak dapat baju ni! Harap harap baju ni sampai besok, amin :) And also, Gegey Fest only a week to go! Tak sabarnya nak pergi! Dah dua minggu tak pergi event, rinduuuuuuuuu, haha. Btw, next week dah exam, i'm doom! Dahlah buku pun aku tak sentuh lagi ni. Elehh, mcm tak biasa je XD I gotta admit, when it comes to learning i'm not really good at it. Aku rasa aku ada ADD lah, ada je benda yang distract aku dari belajar. And most of the time setiap kali belajar otak aku melayang pergi tempat lain. Selalu sangat macam tu :( Eh, aku tak bagi lagi kan poster untuk Gegey Fest? Here you go :)


Line up semua best best kan? Tapi slek tak ada MC16 :( Aku dah beli dah ticket anda bila lagi? hahaha. K, that's all, byeeeeeeeeeee ;)

No comments: