Sunday, April 29, 2012

Macam mana dia boleh lupa? :'(

Hello readers, i'm quite upset today :( Sebab? well, aku ada sorang cousin ni tau, dah nak dekat 3-4 tahun jugak lah aku tak jumpa dia, dah lost contact dekat dia. Lepas tu baru je tadi akak aku kata dia dapat contact dengan Faris tu balik. Happy gila aku time tu :D Lepastu dia suruh aku add dia dekat facebook. Then aku add lah. Lepas dia approve aku tanya lah dia ingat aku lagi ke tak, lepas tu dia kata tak ingat. Dia tanya aku siapa. Lepastu aku cakap lah yang aku ni adik kakak aku, anak Pak Andak. Lepastu dia still cakap dia tak kenal aku and dia cakap yang aku ni salah orang. Tak mungkin aku salah orang! Aku ingat dia lagi kot, dulu time kecik kecik selalu lepak sama sama, aku ingat lagi dulu kitorang ada pergi Johor lepastu kitorang main bunga api sama sama, then dia belanja aku gula gula sebab duit aku dah habis. Aku ingat lagi semua tu. Macam mana dia boleh lupa dekat aku? Kakak aku dia ingat. Sedih doh :'( Dahlah dulu rapat dengan dia, dia baik gila dengan kitorang. Macam mana dia boleh tak ingat aku?! Sedihnyaaaaaaaaa :( Hmm, dahlah. Tukar topic jom. Siapa pergi ABR&BTF or a7x punya gig harini? UNTUNGLAH KAN KORANG! :( HAHA. Enjoy your day :) Actually what i meant to say was, I HOPE YOUR DAY SUCKS! MUAHAHAHA. Jahat gila XD Btw, semalam aku dengan Aina keluar lepak dengan Najib. Rindu gila dekat Najib! Lama tak jumpa dia :D Then, lepak sekali dengan kawan Aina, Zaki. Mula mula kitorang gerak sekali dengan Nura dari rumah. Then time nak naik bas, bas tu boleh pulak tak lalu dekat KL Sentral. Defaq?! Ini semua salah BERSIH 3.0! Bersih lah sangat kan! Menyusahkan orang je -,- Then terpaksa lah naik cab. Then dia charge RM45.70. Bapak mahalnya, habis duit aku weh. Nasib baik sebelum keluar ayah aku bagi RM50, jimat sikit duit aku, haish -,- Then sepatutnya dia hantar sampai Bukit Bintang, but tak boleh sebab banyak jalan kena tutup. DAMN YOU BERSIH! So dia turunkan kitorang dekat KLCC je. Lepastu nak kena jalan sampai BB sebab menber ada dekat sana. Basah ketiak aku. Belum apa apa lagi dah berpeluh peluh -,- Sampai je dekat BB terus jumpa Najib. Kesian dia lama tunggu, haha. Then lepastu kitorang masuk Sungei Wang nak jumpa Zaki. Lepas jumpa terus pergi makan dekat Mc'D. Makan makan makan, then tak tahu nak menuju ke mana, kitorang terus pergi Dolls Store nak beli ticket Gegey. Stoked gila untuk event tu, can't wait! :D Lepastu Nura gerak KLCC dengan bf dia. Kitorang pergi Bistro, lepak makan sambil main kad. Main kad je dah nak dekat 4 jam, haha. Besttt (Y) Lepastu jalan pergi Pavi jap, lepastu patah balik pergi Sungei Wang, Zaki nak ambil phone dia dekat member dia. Then pergi KLCC pulak, penat gila time -,- Then lepak sekejap dekat sana. Then pukul 10:30 mcm tu gerak pergi balik. Then jumpa Nura dekat bustop KL Sentral tu then balik sama sama :) Aku risau gila kalau bus tak ada. Sebab time nak pergi tukan bas tak ada. Zaki dengan Najib teman kitorang tunggu bas, sebab kalau tak ada kitorang ikut Najib je pergi Putrajaya Sentral then naik cab dari sana, murah sikit. But alhamdulilah ada bas! We're saved! My money saved too! HAHAHA. Pukul 12 cenggitu baru sampai rumah. Akhirnya dapat jugak lepak dengan dorang. Dah lama tak hang out. Kalau jumpa pun mesti dekat event, tu je. Hah, lagi satu aku nak bgtahu, haritu 21 April aku pergi event Y Avenue dekat PCP. Bestttttttttttttt! Tapi kinda boring sebab Aina tak ada :( But band performance was stellar! Lagi lagi Sleeping Sorrows! But agak kecewa sebab dorang tak bawak lagu The Devil or lagu A Taste Of Prognosis. Aku dahlah suka gila lagu tu :( Aku harap nanti time Gegey dorang bawak lagu tu, amin Nah gambar gambar yang aku dapat snap time event tu :)

Gambar ni aku ambil dari akak Rainy :)

Puchong represent, Damn All Regret!

Sleeping Sorrows FTW!

The Padangs

The Padangs




Gambar ni pun aku ambil dari Akak Rainy, hehe. 



No comments: