Tuesday, April 10, 2012

Janganlah macam ni weh :(

Kay, sepatutnya sekarang aku nak kena pergi rumah Zunaidi sebab kitorang semua berpakat nak pergi Sungai Gabai besok. Aku dah confirm dah dgn dorang tadi, ckp aku nak pergi. Mak aku pun kasi aku pergi But bila difikirkan balik kan, aku sorang je perempuan tau nanti sebab Aina tak ikut. Malu lah aku weh. Takkan aku nak join dorang mandi kan. you know what i mean. So aku call Zunaidi tadi, aku cakap aku tak jadi pergi lepas   tu dia cakap dia dah otw nak ambil aku. Then aku cakap aku tanak pergi jugak, lepas tu dia mati kan phone. Aku call call tak dapat. Weh, sorry lahhhhhhh, aku pun tahu malu jugak, dahlah aku tak ada kawan nak teman aku pergi toilet segala nanti. korang ramai senang ah. Sorry lah weh :( Korang ni kuat touching ah :/ But kalau ada kawan aku on je. Plus aku nak kena kemas bilik doh, bilik aku tu dah tak ada rupa bilik dah tahu, dah mcm kapal karam -,- Btw, tadi kitorang pergi shooting. Hushhhhhhhhh, panas gila cuaca harini. Semalam redup sikit. But alhamdulilah dapat jugak siapkan. But itu shooting untuk band je yang dah siap. Part berlakon belum buat lagi sebab tak ada pelakon lagi. Btw, semalam aku touching dengan Azarul tau, yelah sebab dia selalu downkan aku, sampai hilang semua semangat aku nak shooting :/ But hari ni dah okay balik dah. Berapa kali dia kena sepak dengan aku tadi, MUAHAHAHAHA. Btw tadi cikgu Lutfi belanja makan pizza, thank you cikgu! Kay where was i? hahhhhhhhh, pasal shooting. Kitorang shoot dekat SP3 je, dekat bangunan lama tu hah. But seriously dia punya view cantik gilaaaaaaaa (Y) Nanti video dah siap korang tengok lah eh. Nanti director kata nak buat poster band, perghhhhhhh, dah mcm artis dah aku rasa, HAHA. Cehh, berangan je aku ni. Jauh lagi perjalanan aku nak digelar artis. Kdah, topik lain pulak. Siapa pergi gig soundspace haritu? Best gilaaaaaaaaaaaaaaa :D Tak rugi aku pergi dahlah ticket dapat free! Sebab haritu Haeril terjumpa ticket tu, HAHA. Gig ti start pukul dalam pukul 4 camtu. Kitorang dalam dah nak dekat pukul 5 baru sampai, semuanya salah DIN BIN LAN! Lambat gila, dah nak dekat sejam kitorang tunggu dia dekat KL Sentral sana -,- HAHA. Nasib baik yang start band yang tak berapa nak best sangat, HAHA. Sebenarnya tak plan pun nak pergi sana. Sepatutnya hari ahad tu aku ada dekat kem pengakap tau, aku balik awal dlm pukul 9 camtu. sepatutnya haritu ada shooting untuk band tu but tak jadi pulak sebab zizan tak boleh pergi, dia nak kena pergi ambil lesen pulak, grrrr. Aina ada sekali dengan aku dekat rumah aku time tu sebab dia pun nak ikut pergi shooting tu. Last last tak jadi, apa lagi, pergi soundspace tulah :D nah flyer event tu


Dahlah ada Ballad! Lagi lah aku nak pergi :3 But tempat tu memang panas gilaaaaaaaa! Keluar je dari tempat tu habis basah lencun! Air con dekat dalam tu sikit pun tak rasa! HAHA. Overall event tu memang best! Aku pun dapat ramai kawan :D Aku headbanging sampai sekarang leher aku sakit lagi, nak toleh pun sakit weh, pinggang aku pun sakit, tak boleh nak tunduk,.dammit! tadi time shooting tak boleh nak bagi full attention sebab badan sakit gila. Aku sebenarnya dari sebelum event band Goes Pop tuh aku dah tekad tak nak headbanging sebab aku tahu mest sakit punya. Tapi setiap kali pergi mana mana event, headbang tu memanggil manggil aku kau tahu! HAHA. Btw, kan time orang tengah mosh kan, si Kechik menari mcm tgah clubbing pulak dia, sengal lah kau din! HAHA. Aku pun melayan je dia, HAHA XD Time pergi kitorang diam je tak tegur sgt, time balik masing masing perangai macam hantu! Terpekik pekik dkat bustop time tgh tunggu cab, padahal tiga orang je time tu, memekak mcm 10 orang, HAHAHAHAH XD Nah ada sikit gambar aku ambil time event tu :










2 comments:

Anonymous said...

indiependent blog (Y)

tia said...

see you at gegey btw :)