Monday, April 2, 2012

Defaq?

Kay, semalam punya panjang aku tulis sekali aku terdelete semua tu, rasa nak baling je keyboard aku dekat screen! Panjang gila kot aku type boleh terdelete pulak, FML. Kay, aku nak cerita pasal Y Avenue semalam, tapi disebabkan kejadian ni semalam, terus hilang mood aku nak update -..- Lets start our story. Pada mulanya aku dengan Aina pukul 7:30 dah ada dekat bustop sekolah tau. Awal gila. Then dalam pukul 8 Mak Danial datang ambil kitorang bawak pergi Skatepark Putrajaya sana. Event tu dekat flyer sepatutnya start pukul 8AM tahu, tapi dah nak dekat pukul 1 baru start, sukanyaaaaaaaa! Kitorang terpaksa datang awal sebab kawan kitorang Danial tu nak masuk comp rollerblade, tu yang nak kena datang awal, dia nak register. Kalau aku tahu start lambat, aku datang lambat sikit, haih -.- So kitorang ada banyak masa lagi sebelum event tu start, Aina mengambil kesempatan tersebut untuk belajar bermain rollerblade. Terer ah dia, tak sampai satu jam belajar dah reti dah kesana kesini pakai benda alah tu (Y) Aku pun ingat nak try jugak main but aku malu kalau jatuh dekat situ, dahlah orang ramai. Kalau aku ni kurus tak apa, ni kalau jatuh mcm nangka busuk, buat malu je. Then dalam pukul 12 lebih barulah DFYA dengan Drum X Line sampai :D Hahhhh, baru lah kitorang ada kawan! Gg pun ada, Boyfriend Aina ada. Then dalam pukul 1 pulak Zhack dengan geng geng dia pun sampai, barulah meriah sikit! Hahhhhhhhhhhh :D Dalam pukul 2.30 macam tu Drum X Line telah membuka tirai persembahan untuk live show! Kay, dorang best (Y)

Drum X Line!
 Selain dorang ada banyak lagi band band yang awesome perform jugak, such as :

Classmates

The Hollows

Thy Regiment

Heart A-Tack 

Sekumpulan Orang Gila

Sekumpulan Orang Gila

Chasing Villains

Stubborn

Away With Pride
Hahhhhhhhh, best kan? Tak rugi gila aku pergi sini, dah lah free! HAHA. Aku dengar kawan aku cakap yang dekat Rumah Api lagi best. Mula mula aku nak pergi sana but Sleeping Sorrows dengan The Padangs tak ada pulak :( Kay sambung balik, sebenarnya ada lagi dua tiga band lagi kot yang perform aku tak berkesempatan nak snap gambar dorang. Anyway Heart A-tack paling best! I had so much fun watching them perform! I even got to snap some photos with their vocalist and guitarist!

Hahhh, ni vocalist dia, nama dia Ayeen, time ni Birthday dia. Happy Birthday Ayeen!

Abang comel ni nama dia Aiman, dia guitarist Heart A-Tack.
Kay i know i look like shit in those photos but what do you care? Jelly much? MUAHAHA XD Stoked gila dapat jumpa dorang but sedih jugak sebab tak dapat snap gambar dengan semua member yang lain, haih T.T Btw, aku ada upload video dorang time dorang perform lagu Hilangkan, check it out!


Best kan dorang? :) Back to our story. Where was i? Hahhhhhh, lepas live band performance dah habis, dorang ada buat BBQ, aku, Aina, Najib dengan Shah je ada time ni, Zhack, Apis semua dah balik. Kitorang join lah sekali makan. Lepas kenyang Aina pergi dating, aku forever alone, HAHA. Taklah, aku lepak dengan Gg and budak budak Drum X Linee, dorang cool gila :D Time ni Danial dah lama balik dengan mak dia. Aku dengan Aina agak risau fikirkan transport balik but dalam pukul lapan camtu dorang datang balik! Alhamdulilah. Mak Danial baik gila oh, dia hantar kitorang sampai depan rumah, thank you very much auntie! :D Kitorang sampai rumah dalam puku 10 macam tu. Agak penat sebab dari pagi sampai ke malam dekat sana, dahlah aku tak cukup tidur hari tu, HAHA. Anyway, it was a great event! I'm looking forward for another event like this, uhmm, that's it, kbai! :D

The event's flyer

No comments: