Thursday, March 1, 2012

Saya budak baru belajar ^^V


Hahhhhhhh, nampak tak gambar dekat atas tu? Those things are called fingerboards. Its actually the same thing like skateboard, but it uses fingers instead of feet. Aku sekarang dah mula minat nak main fingerboard ni. Ini semua gara gara Amirul Nazreen (Nazreen Ryukino) Dialah yang pengaruh aku, hahaha. Selama ni aku ingat fingerboard ni budak kecik je main, terima kasih Nazreen sebab mengubah pandangan aku terhadap fingerboard, haha. Aku sekarang baru je start minat main benda ni, BARU LAGI OKAY. Nak buat Ollie pun tak reti lagi T.T But boleh lah sikit sikit, haha :D Tadi aku ada tengok a few videos dekat youtube pasal tutorial macam mana nak Ollie, Kickflip and tre flip. Nampak senang buat SUSAH! Step yang paling senang Ollie but itu pun aku tak boleh buat lagi. Its the easiest but its hard!  Now aku belum memiliki sebarang fingerboard. For now aku just try main guna Nazreen punya je. Sekarang ni aku tak cukup duit nak beli sebab now aku ada RM40 je, duit ni nak guna untuk Sabtu ni, aku pergi  1Hati 1Belia 1Muzik Putrajaya yayyyy! :D Kalau korang tak tahu lagi pasal event ni, nah poster :


Semua band best best an? weheeee :D But tak ada Heart-A-Tack :'( Dahlah hari Ahad tu aku tak boleh pergi dorang punya Heart A-Tack Qualifying Battle For HARD ROCK RISING 2012 T.T Anyway, pergi balik kepada fingerboard. Mulai sekarang aku akan berusaha untuk melakukan semua trick. Dalam video orang yg buat tutorial video tu dia cakap, main fingerboard ni memang frust sebab susah nak buat, dia sendiri makan masa 2 minggu hanya untuk memahiri trick Ollie. He also said, to be patience and always keep on trying, never give up. Aku akan ikut kata kata beliau, NEVER SAY NEVER! XD Btw, hari ni birthday Justin Bieber, Happy Birthday Bieber! hahaha. Btw, tadi ada photoshoot sekolah. Aku kan subeditor sidang redaksi, so aku kena ada dekat sana sepanjang masa photoshoot tu. So, aku mengambil kesempatan tersebut untuk masuk dalam kebanyakan gambar, hahaha. Tadi kelab hoki, kelab bola jaring, rumah jingga, rumah hijau, semua ada muka aku, padahal aku tak ada kena mengena pun, HAHAHA. Besok ada photoshoot pengakap, pencinta alam, bowling, rumah biru, hamek kau! Memang banyak muka aku dalam buku tahunan tu tahun ni, hahaha.Aku act geram sebab last year punya majalah, SATU MUKA AKU PUN TAKADA! Termasuk gambar kelas jugak, aku tak datang masa haritu, mak aku tak kejut, grr T.T And also, dari isnin lagi haritu aku try upload video dekat youtube tak boleh. Semalam dah 96% but dia stop mcm tu, dia kata lagi 11 min habis, sekali dah sejam tak gerak gerak pun percent tu, punya lama aku tunggu! Last last, aku cancel terus! Geramm aku! Sekarang aku tengah upload lagi, harap boleh :/ Kdah, tu je untuk harini, kbaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

No comments: