Tuesday, March 6, 2012

Would you hold it against me?

Hahhhhhhhh, as you can read tajuk tu actually pasal lagu "Hold it against me" by Britney Spears. But this post ain't about her, its about Ballad For Layla. Recently Ballad For Layla ada keluarkan lagu cover untuk lagu tersebut. Aku tersangat sangat suka akan lagu tersebut, HAHA :D Plus, suara Jet ada sikit kan macam suara Michael Jag? suara dia kecik and comel macam suara perempuan, ME GUSTA :D Kalau korang tak dengar lagi lagu tu, aku dah bubuh dekat lagu blog nih. Bukak je blog  aku ni korang akan dengar lagu tu. Btw, about the Band Goes Pop 2012. Aku dah upload dah video! Punya lama aku tunggu nak upload, akhirnya berjaya jugak! weee :D Nah :









Sorry quality video tak elok sangat, hikhok. Okay now nak cakap pasal 1Hati 1Belia 1Muzik Putrajaya. First of all, CROWD LANGSUNG TAK HAPPENING! Hall tu tak sampai suku pun penuh weh! Gila boring -,- Tapi line up semua memang best best (Y) The Padangs, Ballad For Layla, Maddthelin, I, Revival, Tres Empre, This Sunday, perghhh. But crowd macam -,.- Seriously, langsung tak happening gila. Semua just tengok je then band yang tengah play macam syok sendiri je, kesian dorang :/ Btw, theres also a band from Australia called "For This Cause" Oh meng, dorang memang awesome (Y) Starting from that day i'm a big fan of theirs :) Plus dorang semua cute especially drummer dia, awww ♥,♥ Muka dia lebih kurang macam Jesse Lawson :D Banyak gambar dorang aku snap plus aku sempat beli CD dorang, RM5 je, berbaloi baloi aku beli (Y) Now tgah dengan lagu dorang. Then masa balik aku nak snap gambar dengan dorang tau tapi aku malu nak tanya -,- RUGI BETUL :( Nah lagu dorang, dengar lah:



Here are some of the pictures of them that i took on that day :






Comel en dorang? HAHA :D Then aku jugak sempat beli merch Thisistagattack. Murah murah dia jual time tu. Aku beli 4 Button, 3 tag besar, 6 tag kecil  semuanya RM15, murah kan? :D Btw kan aku beli CD For This Cause, masa aku beli CD tu all the members of the band ada duduk dekat tepi berdekatan dengan both tu tau and dorang nampak aku beli CD dorang, wee :D Then lepas je habis event tu, time tu dah pukul 12 lebih, mana ada bas dah. Aku, Aina dengan Azizul cadang nak naik teksi but tak ada teksi pulak yang lalu dekat situ :/ Then kitorang join Najib jalan kaki dari Presint 4 tu sampai presint 16, Bapak jauhnya! Penat gila time ni, lagi lagi aku, aku rasa time tu turun 2kg, HAHAH. Then kitorang decide nak overnight dekat rumah Najib. Dalam 7-8 orang tidur rumah Najib, haha. Sampai je rumah Najib semua bau kaki!  But kitorang dah tak kisah, dah penat sangat! Aku dengan Aina terus terlentang dekat atas sofa, then lepas Najib bagi bantal, terus kitorang tidur. Then dalam pukul 8 Aina kejut aku, dia ajak balik, aku tak bangun pun time tu, pukul 9 baru aku bangun, hahahaha. Then dah keluar sampai dekat bastop Aina kata tak jadi pulak balik, lepak dulu, makan, macha, hahahaha XD So, kitorang pergilah dekat kedai makan dekat dengan rumah Najib tu, Najib belanja kitorang makan roti canai, bawak balik makan dekat rumah dia. Lupa nak cakap terima kasih dekat dia. Thanks Najib! :D Then lepas makan rilex kejap tengok TV cerita Ip Man, haha. Time ni yang lain semua dah balik, Tinggal aku, Aina, Najib, Zhack dengan lagi sorang kawan Najib aku ltak tahu nama dia, haha. Lepas cerita Ip Man habis terus kitorang pergi tunggu bas nak pergi Putrajaya Sentral. Zhack naik bas lain, rumah dia dekat Dengkil. Najib teman kitorang sampai situ je, then aku dengan Aina naik bas U43 turun dekat Tesco. Then naik bas balik rumah. Dalam pukul 2 macam tu baru aku sampai rumah, dengan tak mandinya, nasib baik aku bawak deodeorant and berus and ubat gigi, wangi sikit, HAHA. And also here are some of my fav pictures that i took :













No comments: