Tuesday, January 3, 2012

Somebody slap me!

Besok dah sekolah dah weh! Omegot, omegot, omegot, omegot! I need a paper bag! Can't breathe! Somebody please slap me! Inilah contoh reaction yang melampau lampau, HAHA. Besok sekolah, CEPAT je dah sekolah -,- Rasa macam semalam je baru cuti. Harini aku colour rambut aku hitam balik, Mana boleh sekolah kalau rambut bercolor en? hoho. Now rambut aku kering gilaaaaaaaaa! Lepas colour rambut mesti kering. Then nampak macam rosak, lepas 3 or 4 days later baru okay -,- Hesh, cepat betul lah dah nak sekolah. I don't hate school i just hate waking up at 6AM IN THE MORNING! My sleep schedule is fucked up right now. Besok mesti tertidur dekat dalam kelas.Arghhhhhhhhhhh!
Btw, he cut his beautiful extremely gorgeous hair! WHY DID HE DO THAT? WHYYYYYYYYYYYYY?! T.T I'm talking about Sleeping Sorrows's drummer, Hanif's hair. I hope he is not reading this, HAHA. Seriously, rambut dia lawa gila but now dia dah potong T.T Rambut dia tu dahlah rambut idaman aku, lawa gila. Time dekat skaterock dia ada, rasa macam nak belai belai je rambut dia, nampak macam lembut. Omaigosh, i sounded just like a stalker! SOMEBODY SLAP ME! HARD! Tolonglah jangan kata dia baca benda ni. T.T Btw, band Damn All Regret nanti ada perform dekat Rumah Api, Ampang sabtu depan. Nak pergi tapi tak tahu macam mana nak pergi sana plus aku dah tak ada duit. Now tengah nak kumpul untuk pergi A Skylit  Drive bulan 2 ni. At least kena ada RM100, nak beli merchandise, itupun aku rasa tak cukup T.T Anyway, aku agak excited nak pergi sekolah besok. Rindu dekat kawan kawan sekelas aku :D Semua barang sekolah aku dah siap. Cuma buku je belum beli. Btw, it's almost three days now. Tengkuk and lengan aku masih sakit! But dah okay sikit lah, at least boleh toleh. Lepas ni aku dah taknak headbanging dah, I SWEAR! and kasut Macbeth aku dah macam rosak! uwaaaaaaaaaaaaaaaaa, baru pakai sekali T.T Btw, now aku selsema and batuk, terus hilang sikit mood nak pergi sekolah besok -,- Kdah, thats all for today, kboi :)

No comments: