Saturday, January 7, 2012

Assface.

Hi, aku tak tahu nak bubuh title apa, HAHA. Btw, dah 4 hari aku tak update blog. Biasa hari hari aku update. Now just rasa malas. Aku tak tahu nak blog pasal apa. Hah! what about school? Okay, here it goes. SCHOOL SUCKS. Every year of the first day of school selalunya interesting. Ada je yang best but tahun ni, NOTHING. Right now, i don't even know what i'm feeling. Its all mixed. Its complicated to understand. Maybe i'm just tired of waiting. Tired of waiting for that someone special to be the one. But you know what? I ain't waiting no more. I just need to move on and deal with it.  Or maybe i'm just unhappy with somethings that i don't even know what it is. See? Complicated isn't it? Anyway, theres a quote ive been holding on too and i think about it every time when i'm feeling down. Its :


I love Barney Stinson! He's so cute! But too bad, he's gay :"( Starting from now, i'm not showing my "whatever feelings im having right now, but i think it could be sad" but happy to everyone. Imma be awesome! haha. Jom tukar topic? I wanna talk about facebook. Now what is up with the timeline? Aku rasa Facebook yang dulu lagi lawa. act, pasal timeline ni dah lama dah aku just lupa nak mention, HAHA. Btw, kenapa orang suka wall-to-wall? I admit dulu pun aku macam tu, but not anymore. Now aku rasa bodoh bila aku wall-to-wall. There's a reason why Mark invented the "comment" section under the wall post. Buat apa nak menyusahkan diri pergi wall orang lain then post dekat sana? Comment jelah dekat bawah tu -,- And aku paling tak suka bila orang IM aku then bila aku reply dia offline. Really bitch? really? -,- Btw, aku tengok Suhaiela remove aku dari friends. Kau kenapa doh? ADD AKU BALIK. Tunggu kau hari isnin ni XD Btw, lupa nak cakap. Sekolah aku ada pengetua baru. Kerekkkkkkkkkkkk gila. Aku tak suka dia. Pengetua yang sebelum ni lagi best, dahla rock. Masa first day of school dia punya speech, fulamakkk, taknak kalah. Dah lah lama -,- Then Tak habis habis dengan "imagination" dia. Then time dia habis cakap semua tepuk tangan kuat kuat sambil cakap " yay, habis!" HAHAHA. Other than that, aku sekarang tengah tak ada duit T.T Duit gaji aku yang 700 tu dah habis. Entah apa benda tah yang aku beli, fffffffffffffffffffffuuuuuuuuu -,- Now aku tengah kumpul duit nak beli baju DFYA and untuk pergi A Skylit Drive bulan dua ni. Btw, my dad is in China right now. Dia ada dekat Shenzen ke apa benda tah nama tempat tu aku lupa, HAHA. He's on a business trip. Ayah nanti beli bawak balik souvenir banyak banyak tau untuk Echa, kalau tak jangan balik! HAHAHA. kejam gila XD Dia balik hari Selasa ni. Btw, sekarang aku pakai phone Nokia N71, WEEHEE! Phone ni act ayah aku punya, but now dia dah pakai SAMSUNG GALAXY S, goshhhhhhhhhhh, jealousnya aku! -,- So, dia bagi lah aku phone tu. Aku nak phone tu sebab aku nak dengar lagu pakai earphone je. Phone aku yang dulu tu tak ada earphone. But guess what? Phone ni pun tak ada earphone, hilang. Dammit! -,- Btw, aku teringat pulak pasal skaterock. Aku nampak Putera dekat sana, aku nak tegur dia tapi malu >< And aku nampak Joekong and Hanif. Dorang pun aku tak tegur. Dorang betul betul depan aku but aku tak tegur. Bodohlah kau ni Echa. Then Shana pun aku tak tergur. Ehh! Bodohnya kau ni! T.T Btw, kucing aku pregnant weh! Aku rasa dia kecik lagi but dah pregnant dah. mesti kucing orang sebelah ni rogol dia, tak guna betul -,- Kbyeeeeeeeeeee :B

No comments: