Wednesday, January 11, 2012

Whaddupppppppppppp? ^^V

 Kay, lagi sekali. Its been almost 4 days since i last updated my blog. Why? same reason, MALAS, muehehe. Also, i've been busy with school. Again, SCHOOL SUCKS! Homework bertimbun timbun, hari hari beg berat, arghhhhhhhhhhhh! But lately ni kan sekolah ada banyak perubahan! Good changes! Nanti tak lama lagi sekolah aku akan ada band. Woahhhhhhhh, seriously aku nak masuk! I wanna be the vocalist, weehee. Cehh, suara tak sedap nak nyanyi? HAHA XD Act, aku tak tahu suara aku macam mana. Aku dah record bnyk kali suara aku but aku tak tahu nak cakap apa. Nak kata tak sedap tak jugak, nak kata sedap pun tak jugak, HAHA. Biar korang judge lah. Nah, video ni aku buat about three months ago. Masa ni rambut aku panjang lagi. rindunya rambut tu T.T

Wait, bila aku tengok balik video ni, aku rasa suara aku tak sedap -,- But who the hell cares right? Bukannya ada orang baca blog aku pun en? HAHA. Except for Wany and Chunna. Korang bestlah! Thanks tau sebab baca blog Echa  At least i know that i'm not the only one reading my own post. Yes, i'm forever alone, me no gusta, haha. Btw, gg kata dia nak buat aku jadi Blogger untuk DFYA. WEEHEEE :D Dia cakap aku ni rajin blogging so dia mintak tolong updatekan pasal DFYA. I was like "BOLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SANGAT! :D" Daripada aku blog tak tentu arah mcm sekarang yang aku buat ni en lagi better kalau aku update pasal DFYA tu ada benefitnya jugak, hihi. Btw, SOG ada keluarkan lagu baru dorang hari ni. Tajuk dia "Tidak Akan Melayu Hilang Di Dunia". Tunggu apa lagi? Pergilah dengar sana! It's not what i expected, haha. But its pretty cool (Y) Btw, aku sekarang tengah cari lirik Hantu, yang lagu SOG tu. Penat aku search, tak ada jugak :( Aku dah post dah dekat page SOG. Harap dorang boleh reply wall post aku :/ Btw, my dad just got home from China. Dia ada business trip dekat sana. Aku sekarang sangat tak berpuas hati dengan ole ole yang dia bagi. He only gave me a keychain!! -,- Heshhhh. But takpelah, yang penting he got home safely :) Kdah tu je, tak banyak yang nak diceritakan hari ni. kboi :D

No comments: