Sunday, January 15, 2012

Gettafackout of my face!

Aku tak tahu apa masalah mamat sekor ni. Dari sekolah rendah sampai lah sekarang dia suka hina and ejek aku. Aku lalu sebelah dia pun, dia gelak. So, it means dia tak suka aku lah kan? Tapi yang aku peliknya, dia add aku dekat FB. Bukan sekali je, tapi dua kali! Ehh, tak, dia add aku dekat FB aku yg kedua tu jugak, so dah TIGA KALI! First time dia add aku tak approve, sekarang pun aku tak approve dan sampai bila bila aku takkan approve dia! NEVER WILL! Nak tahu siapa dia? jeng jeng jeng :

Hah, ni lah dia. Nama dia Fadzlil. Aku tak tahu apa masalah dia ni. Dia suka ejek aku since sekolah rendah lagi. Pasal dia nilah, hidup aku tak pernah nak aman. Entah apa tah yang aku buat dekat dia sampai nak hina hina aku bagai. Sekarang pun sama, bukan dia je but geng geng dia pun dah ikut ejek ejek aku, cilaka. Tapi tak apalah, lantaklah kau nak cakap aku apa kan. Bukan aku yang dapat dosa, kau jugak. Kau ingat sikit tu Fadzlil. Eh, dahlah aku dah malas nak cakap pasal dia ni. Baik aku cerita pasal diri sendiri, lagi better. Okay, hari ni aku duduk rumah sorang sorang. Forever alone weh T.T Ibu, Ayah, Teda and Anis pergi Sunway sana shopping. Aku malas nak ikut sebab ada ayah. Gaduh dgn dia semalam, ergh -,- Then Along pergi dating dengan abang "Mushroom" tu, haih. Aku tak ada apa nak buat dekat rumah but online. Actually aku boleh siapkan homework tapi aku still online, muehehehehehe. Kejap lagi lah aku buat, malas ah :/ Btw, semalam aku pergi KL dengan Zizan, Aina, Najib and Schaf :) Mula mula aku dgn Zizan pergi perjumpaan koko dekat sekolah lepastu gerak IOI jumpa Aina dekat sana then baru gerak KL. Masa time dekat sekolah, aku kan pengakap kan. Time tu ada buat perjumpaan then semua kena masak. Dahlah kena cari kayu, then buat api sendiri, FFFFFFFF -,- Masing masing sibuk nak hidupkan api, aku tolong jugak. Tolong tengok dari tepi, HAHAHA. Aku mana suka buat benda benda ni. Then asap dahlah berkepul kepul, masuk hidung and mata, SAKIT WEH, pedih. Then habis satu badan aku bau asap. Nasib baik aku bawak baju, dapat tukar dekat IOI. Then lepas habis perjumpaan aku gerak dengan Zizan pergi IOI. Kitorang tukar baju and jumpa Aina dekat sana, then sempat lagi makan dekat Shihlin lepas tu terus pergi KL Sentral. Biasa kitorang tunggu Najib tau. But kali ni Najib pulak yang tunggu kitorang, pelik, selalu dia lambat, HAHA. Kitorang turun BB then Najib pergi cucuk duit dekat Maybank tu and then jalan jalan dekat dalam Sungei Wang. Lepastu pergi Doll Store, Najib nak beli ticket gig A Skylit Drive tu. Haritu dia kata nak beli 6 je, but dia beli 13 terus. Ramai betul kawan dia, haha. Lepastu kitorang pergi taman yang dekat KLCC tu. Kitorang main kad sampai pukul 7 baru kitorang pergi BB balik, makan dekat McD. Time lepas makan kitorang gelak kuat gila, sampai satu McD tu pandang kitorang. Najib ah, buat lawak tak henti henti, HAHAHAHA XD After that kitorang balik. Bas Aina dengan Zizan sampai duu. Aaku forever alone tunggu bas T.T Dah nak dekat sejam aku tunggu bas u70 tak sampai sampai weh, menggelupur aku dekat sana. Last last aku naik bas u69 then turun dekat Tesco. Dah turun sana baru dapat bas u70, tak guna! -,- Kdah, aku rasa dah banyak sangat aku type ni, HAHA. Kboii :)

No comments: