Saturday, January 14, 2012

IDGAF ^^V

Hi, hari ni i wanna talk about people who talks about me behind my back and peoples who calls me names. Actually, i don't wanna talk about it.  Aku just nak letak a few gif that describe how i feels towards you guys.


Got it? Btw, besok ada perjumpaan Pengakap. Haih, then lepas perjumpaan tu aku nak pergi KL sana, dengan Zizan, Aina, Najib and Schaf. Kitorang nak teman Najib beli ticket A Skylit Drive tu, hihi. Also tadi aku ada editkan blog Schaf tau, nak tengok? Nah http://schafzain.blogspot.com/ lawa tak? hiihihi. Aku edit macam tu sebab Schaf tu sweet orangnya plus dia minat K-POP sesuai lah dengan dia, haha :) Also, haritu kan aku ada cakap aku post dekat page SOG aku mintak lirik Hantu en? Dorang tak ada then dorang suruh mintak dekat Shana. So aku pun mintak lah dekat dia, and ada! WEEHEE :D Lagu tu best gila oh! nah dengar :
Yang ni lirik dia pulak : 
1st verse: Ku sesali, cemburumu yang menghancurkan diriku.
Ku tahu kau, manusia bertopengkan hantu.

Transition bridge: Ku leka, ku alpa.
(pre-chorus) Dengan belaian mu membunuh pendirianku.

C/o: Kau hantu, hantu dalam hidupku.
Yang selalu mengganggui, ruang hidupku.
Lepaskanlah, bebaskanlah aku dari genggamanmu.
Agar bisa ku hindarkan diri, dari helahmu.

2nd verse: Kau tak perlu terus menipu, untuk kepentinganmu.
Sememangnya kau manusia tiada perasaan.

Transition bridge: Ku leka, ku alpa dengan helah belai kasih cintamu.
(pre-chorus) Ku leka, ku alpa membunuh pendirianku.

(Re-peat C/o)
(Solo)

Bridge: Woah, kau hantu...
Dalam hidupku, yang selalu mengganggu woah...
Woah!
Kau hantu, hantu.
Dalam diriku, dalam diriku woah...
-END-

Best kan? Aku suka gila lagu ni! :D Lagi lagi time intro tu, walaweh, HAHA :D Plus, aku suka suara Shana. Suara dia aku langsung tak boleh ikut! JEALOUS! hihi :) Kepada korang yang tak kenal siapa SOG nih, kenal kenal kan lah, dorang memang awesome (Y) Like them on Facebook! SOG :) Btw, aku ada add sorang mamat ni tau. Dia guitarist ke apa benda tah dalam band Sleeping Sorrows. Aku suka tengok dia, comel, haha. But dia tak approve aku, kfinee T.T Kdah, tak boleh lama lama ni, dah pukul 12 lebih dah ni. Besok nak kena bangun pagi, grrr. Kboi ^^V

No comments: