Monday, January 16, 2012

OMFG, i have an audition -,-V

Sekolah aku sekarang kan tengah transform kan. Kan cikgu kata nak buat band untuk sekolah kan. Then pagi tadi time perhimpunan cikgu kata Rabu ni akan ada audition untuk siapa yang nak masuk. Guess what? I'm in! HOHO. Ada dua section, sama ada nak nyanyi or main instrument. Aku ambil yang nyanyi punya, HIHI. Cikgu suruh pilih lagu time tu jugak, aku dah tak boleh fikir apa apa selain lagu Rolling In The Deep, so aku bubuh lah lagu tu. And now i'm freaking out sebab takut suara aku hancur. Lagu tu dahlah susah nak nyanyi, FFFFFFFFF! -,-

This is me on the outside.
This is me on the inside.
Dahlah si Fadzlil sial tu pu ada. Dah la tadi pagi dekat sekolah panggil panggil nama aku, cakap kawan dia kirim salam lah then kutuk aku bagai. Padahal dekat FB terhegeh hegeh nak friends dengan aku -,- dah buang tebiat nak mampus agaknya. Lantaklah dia. Btw, Zizan pun masuk, dia main guitar and ukelele. Aina pulak main Keyboard :) Btw, i might be the school magazine editor! WEEHEE! Siap lah buku tu, mcm mcm aku nak buat, MUEHEHEH. Mintak mintak lah dapat, HIHI. Macam mana ni wehhhhh? Aku takut gila nak audition rabu ni, rasa jantung ni macam nak tercabut :/ You guys wish me luck eh? And kalau korang berniat nak datang tengok audition tu, DONT! Pergi balik rumah sana! HAHA. Aku harap audition tu akan berjalan dengan lancar aku aku harap aku tak memalukan diri sendiri depan orang ramai. And aku harap si Fadzlil tu tak datang, AMINNNNN! Btw, kucing aku dah beranak! WEEHEE! Now baru keluar seekor je, aku rasa ada lagi dua dekat dalam perut dia tak keluar lagi. Yang dah keuar nih dia colour putih ^^ Kalau semua dah keluar kan, nama Simba, Timon and Pumbaa okay ke? HAHA. Aku suka sebab aku minat gila cerita Lion King, HIHI :) Kdah, nak pergi makan, laparrrrrrrrrrrrrrrr! Kbyeeee :)

No comments: