Saturday, December 10, 2011

Sedihnya aku T.T

Tadi boss lama aku call, tanya pasal kitorang sound accountant dorang semalam. Dia memekak terus. Then aku tanya pasal phone bill tu. Kenapa aku kena potong banyak Aina sikit je padahal kitorang kerja tempat yang sama. Senyap terus dia. Aku benci madam tu! Btw, aku sedih sebab  hari ni Rock The World, aku tak pergi T.T Ini semua salah cina tua tu! Kalau dia bagi gaji aku awal, aku dah boleh cash-in dah cek tu then pergi sana, ergh. This is how i feel right now:

Tapi tak apalah, SOG tak ada kan? muehehehe. Aku just nak tengok SOG je, hihihihih. Takpe takpe, nanti dorang ada kan dekat Skaterock? Aku pergi, woot woot ^^ But sekarang tengah pening fikir pasal transport nak pergi sana. Aku tak tahu nak pergi sana naik public transport :/ Tempat tu dekat Skatepark, Shah Alam, sek 13 tak silap. And lagi satu, aku tak tahu nak pakai baju apa :( HAH! I know, nanti selase ni aku pergi  KL, nak beli kasut ^^ Kalau ada banyak duit extra aku shopping sekali baju, hihihihih ;) Kbyeeeeee :)


No comments: