Monday, December 12, 2011

Today, i laughed, hard :D


I just got back from Danial's bbq party, it was so much fun! Tadi ada Yaya, Ekin, Wan, Is, Nirooj, Wanie, Mirza and of coz Danial lah, haha. Mula mula aku kena gerak dengan Yaya dari Terminal dekat Puchong Utama tu, sebab Yaya tak tahu rumah Danial dekat mana. Janji pukul 4:30 sekali pukul 5 baru Yaya sampai -,- Takpe takpe, aku faham, rumah kau jauh, haha :D Then naik bas pergi rumah Danial. Boleh pulak sesat tadi -,- After that, tak sampai 5 minit lepak rumah Danial, mak arwah ajak pergi rumah dia, saja je melawat. Then, pergilah. Sampai sana, makcik Siti kan nama dia? lupa dah, hihihi. Makcik Siti jemput makan :) Then, time tu air cincau dihidangkan, aku minum air tu sampai kenyang cincau, HAHAHAHAH XD Lepas tu borak borak jap dengan Chunna and Hafiz, then pergi balik rumah Danial. Time salam Makcik Siti tu, dia nangis. Kesian Makcik :/ Sampai sampai je rumah Danial kitorang tak tahu nak buat apa, so duduk je borak borak while Is and Danial pergi siapkan bbq. Then bbq pun siap, then makan, then semua kenyang sampai nak bangun pun susah, HAHAHAH XD Now, aku and ramai lagi tengah tunggu Yaya upload gambar gambar tadi, GO YAYA GO! XD Btw, tadi wan ada tegur pasal aku cakap "gila babi" depan Mak cik Siti. Hmm, aku sorry dohh, aku dah terbiasa cakap macam tu. I can't control it. Aku tahu aku salah, next time aku akan hati hati bila cakap depan parents korang (Y) Btw, now aku tengah IN LOVE dengan mamat yang berlakon dalam cerita The walking Dead tu. Ni dia:








Comel kan? :3 Nama dia Steven Yeun. He plays Glenn in the series. Aku paling suka watak dia, dari first episode aku suka dia. Sebab watak dia macam comel, just like him ;) Dia merupakan seorang Nerd yang suka main game, then dia pandai. Dalam cerita tu so far aku tengok dia sentiasa survive no matter what trouble he's in to. And aku benci tengok perempuan nama dia Maggie dalam cerita tu, sebab perempuan tu dapat cium dia, kay, jealous XD Btw, tadi aku baru je baca satu post ni, pasal anjing ni tau. Ada beberapa budak dia masukkan bunga api dalam mulut anjing ni, then dia tak kasi anjing tu bukak mulut then habis pecah muka dia, tapi dia still hidup. Ya Allah, kesian gila dia :'( Aku paling pantang tengok orang abuse animals. Like seriously, tak fikir ke? binatang mana ada akal, dorang ni lemah tahu tak. Sepatutnya kita kena jaga dorang sebab dorang tak tahu apa apa. Kita kena protect dorang, sayang dorang, dorang pun makhluk tuhan, makhluk Allah. Ni gambar anjing tu:

kesian kan? aku rasa nak nangis je tengok gambar ni, kesian gila weh :/ Hancur muka dia. kimak betul budak budak ni. Kau tengoklah balasan kau nanti weh! Doakan untuk dia tau? Aku rasa dia hidup lagi. Mintak mintak lah  Allah hilangkan rasa sakit dia tu, kesian sangat aku tengok :'(( Kesian nya aku tengok dia :'(( Kdah, menangis aku kang, kbyeeeeeeeeee :/

No comments: