Saturday, December 10, 2011

Can't i just die?

Aku tak tahu kenapa, aku tiba tiba rasa benci sangat dekat diri aku. Semua benda aku rasa kekurangan. I'm not pretty, obviously. I'm fat, obviously. Right now, aku just rasa tak ada siapa sayang aku wehh. Aku tak tahu nak luahkan dekat mana perasaan ni, blog jelah jawapan nya. Kawan? the fuck dorang nak faham perasaan aku. Family? dorang tak kisah pun. Aku rasa aku mati je lagi bagus doh. Nobody appreciates me. Nobody loves me. Nobody even cares about me. Then, i constantly  imagine apa akan berlaku lepas aku mati. Tak ramai kot datang jenguk kubur aku. Aku dah penat dah dengar orang kata yang aku tak patut insecure sangat. CUBA KAU TENGOK AKU BETUL BETUL, tak ada satu pun pasal aku yang aku patut rasa tak insecure weh. Everything about me just SUCKS! Badly! My life is fucked up. I'm always alone. Nobody's there when i need them. Kawan kawan aku pun tak  boleh harap sangat. Dorang takkan faham perasaan aku. Instead of supporting me, dorang just buat bodoh je, ignore je apa yang aku luahkan. Perasaan nak mati ni semakin membuak buak weh dalam diri aku. I just feel there's just no point for me to live. Right now, i have nobody to talk to but my cat, pathetic kan? And kucing aku lah ubat penenang aku. Byby sorang je  yang boleh tenangkan aku dalam apa keadaan pun doh. Manusia tak boleh buat apa pun. Kan bagus kalau aku ni jadi kucing je. Senang hidup, tak payah nak fikir pasal semua ni, kan byby? :/ Kdah, aku dah mula merepek. Anyway, right now, being dead just seems a better option for me now. Kbyee :)

No comments: