Friday, December 9, 2011

Mam, do you want me to rip your head off?


Okay, harini aku, Aina dengan Ara pergi main office Princess. Ayah Aina ikut sekali. First of all, kitorang datang dengan cara yang baik nak ambil gaji. Korang tahu tak kalau kedai yang bertingkat atau office yang bertingkat, kan dekat bahagian tepi tu akan ada pintu kan? Then, dekat dalam pintu tu ada pagar, dekat dalam pagar tu ada tangga untuk naik ke atas office tau. Kitorang tekan lah loceng yang ada dekat tepi tu, then ingat dia nak bukak gate tu, bagi kitorang gaji dekat atas, guess what? Dia bagi gaji kitorang celah celah gate tu je, bukak pun tak weh. Then kitorang suruh akak tu bukak gate, bagi kitorang gaji cara elok elok tahu dia kata apa? "Ummm, Madam tak kasi lah." Kimak tak kimak cina ni? Hahhh, kan dah mencarut -,- Bodoh punya orang, kitorang dah tolong kau kerja lepastu kau layan kitorang macam ni? Dahtu, gaji pun tak cukup, eh sial lah. Lepas kira kira, paling teruk pun gaji aku RM500. Tapi tadi aku dapat RM459.50 je. MANA RM41 AKU WEHH?! Gaji aku kerja dua hari tu, cilaka kau -,- Then aku kena potong RM9.50 sebab bil Telephone. Excuse me bitch, aku tak pakai pun telephone kau lah gila, bak sini bill telephone kau. Meh, sini tunjuk no phone yang aku call tu, bodoh -,- Then  Ara pulak kena potong RM20 sebab bill telephone. Banyak kot, kesian dia. Sepatutnya gaji dia RM600+ Tapi dia dapat RM500 lebih je. dia hari hari catit dia kerja berapa jam sehari, then dia kira semua total tu, so it means KAU TAK BOLEH TIPU DIA! dia ada bukti okay. Ayah Aina kan ada sekali, habis akak tu kena sound. Then bapak Aina cakap, dia nak tengok semua thumbprint kitorang, dia nak bukti. And kalau betul dia ada potong duit kitorang, dia mintak dorang bayar! Kalau tak bayar dia akan report dekat labour office, then saman! MUAHAHAHAAH XD Btw, semalam aku tengok cerita True Blood dekat HBO, aku dah tak faham apa dah wehh, banyak sangat episode yang tertinggal, dahlaa ulangan pun takde :'( Kalau nak tengok dekat internet, memang sampai besok tak habis download dia, lama betul -,- Plus, aku tengok video baru JB tadi tau, okay dia dengan rambut baru dia, COMEL ;) Rindu lah dekat dia :/ Sebab sekarang aku macam malas nak layan dia, dah tak kena dengan jiwa dah, HAHAHAHA XD Sekarang suara dia lagi macho ohh, aku suka :) Aku still minat dia, but dah tak minat gila gila macam dulu dah. Aku sekarang minat Shane je, hihihihihih ;) Nah, nilah video yang aku tengok tu :

Comel kan? hew hew hew :D Btw, hari ni lead guitarist Alesana, Patrick Thompson a.k.a Peezee punya birthday. So this is my shout out, HAPPY BIRTHDAY PEEZEE! May God bless you more and more and I LOVE YOU ;) Kbyeeeeeeeee :)
This is Peezee ;)

No comments: