Thursday, December 8, 2011

I'm totally pissed!




I'm supposed to get my paycheck today but i didn't. Dia cakap orang yang berhenti bulan lepas dapat gaji besok. Then, nak kena pergi lagi IOI tu besok, AGAIN! NO ME GUSTA -,- Bukan nak cakap awal awal, bangang betul -,- Anywayy, i had a very fun day with Dhamira today :) Aku pergi karaoke dengan dia dekat Red box. 3jam 30 minit aku dalam Red Box tu dengan dia, melalak, hahaha. But seriously, memang best gila. Kitorang nyanyi sampai sakit tekak. Elok elok suara dah sedap nyanyi, lepas sejam lebih, berterabur terus HAHA XD Btw, sebelum pergi IOI tadi kan aku tunggu bas dekat depan OTK tu hah dengan kakak aku. Then terserempak dengan Nura, macam macam aku cerita dekat dia. Biasa kalau jumpa dia macam awkward sikit, sebab kitorang tak rapat sangat, tapi tadi non-stop talking, hahah. Then jumpa  Mimie and Aina. Dorang kerja Jusco. Time tu dorang tengah rehat so kitorang join sekali dorang rehat. After tu baru pergi Karaoke. Lepas tu jumpa lagi Mimi and Aina dekat Teh Tarik Place. Then borak dalam 10 minutes then balik rumah. Aku baru je sampai rumah ni hah, ponat -,- Besok nak kena datang IOI lagi, kalau tak dapat besok, aku bakar Princess tu, hergh! Lepas aku dah cash in kan gaji aku, first benda yang aku nak beli, buku AP dekat Popular. BUKU TU EFFING AWESOME! Ada banyak poster band band yang aku suka. Bulan ni band Four Year Strong jadi cover. Then dekat dalam dia ada poster A Place Where The Sun Is Silent!!!!!!!!!!!!  Kalau aku ada duit, time tu jugak aku beli wehh :( Then ada poster Oliver Sykes ;) Ada banyak lagi ahh band yang best best. Buku tu RM24, padahal kecik je wehh. Besar lagi buku ROTTW, haihh. Then lepas beli tu, i'm heading to Sungei Wang terus, MACBETH! hehehehhehehe. Doakan lah mimpi aku nak beli kasut dekat sana menjadi kenyataan, aminnnnnnnnnn ;) Btw, tadi terserempak dengan Haznan, okay rambut dia lawa :D Then terserempak dengan Akak Zana, rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gila dekat dia wehh :') Dulu time balik sekolah, dia lah yang selalu teman aku naik bas. Then, tahun depan dia dah takde, dia dah habis sekolah, nanti aku tunggu bas sorang sorang :( Tadi dapat peluk dia, and dapat peluk Akak Rara sekali, heeeeeeee :) Kbyeeeeeeeeeeeeeee :D

No comments: