Wednesday, December 7, 2011

Gaji, me gusta! :D

Besok kena datang Princess ambil gaji, me gusta me gusta me gusta! hahahaha :D Aku rasa ada kot dalam RM400 je camtu :/ Tapi takpe lah, janji lepas satu Macbeth, woohoo :D Btw,  video Lullaby Of The Crucified dah keluar wehhhh! Video dorang epic gila! Aku nangis tengok video tu, it was beautiful :') Plus, aku, Arief dengan Fara was the first 7th viewers video tu. Kau ada? HAHAHAH :D Nah, see for yourself how amazing they are :D


 Here are some of their gifs from the video:
Shawn and Dennis :

 This is Shane, CAN'T YOU JUST MARRY ME ALREADY?! I'm head over heels for ya :') Btw, aku rasa macam nak pengsan everytime gif ni keluar dekat video tu. Omaigosh, he's sooooooooooooooo HOT. My heart melted looking at this :')

This is Alex, comell je :3

Alesana! 

No comments: