Friday, December 23, 2011

It's Friday, Friday, gotta get down on Fridayyyyyyy~

Hello there! Hari ni bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnn gila -,- Dekat astro pun cerita macam -..- Tadi aku dah siap type untuk post ni then computer macam cb, boleh tertutup sendiri, MACAM QWERTYUIOP! Buat penat je aku type, sekali hilang semua, QWERTYUIOP QWERTYUIOP QWERTYUIOP! Btw, kan aku ada lukis gambar Shane Crump kan. Yang ni hah :
*Click the picture to enlarge ;)

Kalau korang pergi Facebook then cari page Alesana Art then bukak album Fans Appreciation tu, ADA GAMBAR NI! WOOHOO :D Sama ke lukisan aku tu? sama lah jugak en? HEEEE. Btw, i'm more to twitter now. FOLLOW ME http://twitter.com/#!/EchaTheAwesome HEE. Facebook aku dah jadi apa tah. Boring ah. Kawan ramai tapi semua macam -..- Baik pergi dekat Twitter boleh membebel sorang sorang dekat sana, HAHAHA. Btw, ada sorang perempuan ni add aku tau. So aku app lah, then dia post dekat wall aku "cheers" Takde smile takde apa. Macam tak ikhlas je add aku, mesti ada sebab ni. Lagipun perempuan tu agak hot so aku agak pelik kenapa orang hot add aku. This has never happen. Who put her up to this? grr. Btw, tadi dapat duit gaji ayah bagi sebab jaga adik, next week, SUNGEI WANG HERE I COME XD Btw, besok beli baju sekolah. Aku tak tahu kenapa aku excited gila -,- Padahal bukannya aku suka pun pergi sekolah, haih. Sekejap je nak start sekolah en? Now aku baru beli beg sekolah. Baju and lain lain beli dengan ayah besok except for kasut. Aku ada nampak kasut Everlast ni dekat Sungei Wang, AWESOME GILA! Aku nak beli yang tu, haraga dia 80 bucks, mahal :o But takpe ayah bagi 50% muahahahaha. Next week kan aku nak pergi Sungei Wang, aku nak teman Yaya pergi beli Baju then pergi KLCC jap dengan Najib nak beli tix A SKYLIT DRIVE! WOO! But aku belikan untuk Nura je, aku dapat free tix, muehehehehe. Macam mana aku dapat free? Well, since you ask XD Kan haritu time Krash Out aku, Yaya, Val dengan Enn menang pass Meet and Greet Alesana kan, kan cancel, Alesana moody sangat T.T So, kali ni Micronesia nak tebus balik pass tu by giving us free tickets! FINALLY! Aku ingat dorang dah lupa dah pasal kitorang. Bak kata Yaya, penat tau aku melacur kan diri dekat IM suruh orang like status tu. HAHAHAHAHA XD Ada 140++ orang like status aku. Sorang sorang aku mintak dorang like status tu. PENAT TAU T.T Tak apalah, let bygone be bygone. Janji dapat ticket ASD ni. Kalau tak dapat, aku bakar Micronesia tu, MUAHAHAHA. Kbyee.

No comments: