Thursday, December 22, 2011

I saw you in my dream.

Last night i can't sleep. After i logged off my Facebook, i went to watch TV. Aku terlepas cerita True Blood last week punya. So aku tunggu lah ulangan dia, dalam pukul 2:20 baru keluar ulangan dia. Then lepas tu ada cerita tajuk "That's what I Am" tak silap, entah aku lupa, haha. But cerita tu best, and aku suka tengok watak nama dia Big G dalam cerita tu, dia berani. Orang ramai taknank kawan dengan dia sebab dia pelik. Tapi bagi aku dia comel ;) Then cerita tu habis tepat pukul 5 pagi. After that, i went to bed. And i have the worst dream of my life :( Here how it goes. Mula mula aku mimpi aku nampak Alesana. Dorang datang Malaysia, buat gig dekat sini. But time tu bukan dekat Krash Out. Then aku dapat meet and greet pass nak jumpa dorang. Dapat jumpa, then bila aku lambai dekat Shane then he looked at me with a face that is fill with hate. Seolah olah dia benci aku.Then aku peluk dorang semua, tapi aku tak ingat aku peluk Shane ke tak. But kenapa Shane pandang aku macam tu? Sedih gila aku. Dahlah aku ni madly in love with him. Bila aku bangun aku rasa macam nak nangis je. Kdah kdah kdah, keobsessan aku dah melampau, hahahhaha XD Aku harap mimpi tu tak ada makna apa pun, masih ada peluang aku nak kahwin dengan dia, HHAHAHAH XD Gila lah kau ni Echa. Btw tengok ni, my annoying nigga bro, Gg buat video ni sempena 1 year 4 months dia dengan girlfiee dia, Yien. SWEET GILA DO :D I'm so jelly, haha.

Echa harap Gg and Yien berkekalan ;) Nanti korang kahwin kalau dapat anak namakan anak korang Echa tau (Y) HAHAHHA XD

No comments: