Tuesday, December 20, 2011

"Saya tak suka pakai baju murah. Nanti badan saya gatal"

Aku terjumpa statement dekat tiltle tu dekat page Anti Pavilion Kids. First of all, just because baju tu murah doesn't mean dia tak berkualiti and kotor. Like macam, kalau pergi beli baju bundle kan, which i love to do! Baju dorang okay apa, lagi lagi kalau pergi bundle yang berjenama punya, seriously, okay. Murah then berbaloi. Aku tak kisah pakai baju apa, kalau baju tu jual tepi jalan pun kalau lawa, aku beli. I confess, aku pakai baju pasar malam. Peduli apa aku berjenama tak berjenama, janji lawa, haha x) Kalau aku kaya pun, aku still akan shopping dekat Sungei Wang or Times Square sebab dekat sana baju lawa lawa and murah. Berapa banyak baju aku beli dekat sana, still okay what. Boleh pakai lagi. Kan baju tu murah kan? Maybe tempat tu ada sale ke apa ke, tu yang murah. Meh aku bagi tips shopping. First of all kalau nak beli baju tu tengok kualiti dulu, then tengok harga. Kalau berpatutan beli lah. Tak guna jugak kalau kau beli baju tak berkualiti tapi mahal kan? Sekarang aku dah jarang shopping dekat IOI, sebab mostly barang dekat sana sama je dengan barang barang dekat KL sana but dekat KL sana lagi murah. Tahu tak owl necklace yang freemason tu? dekat IOI sana RM38, dekat TS sana RM10 je. Kan rugi kalau beli dekat IOI? padahal benda sama je kan. Btw, kan semalam aku ada post pasal "DON'T JUDGE ME!" en. Then ada anonymous ni comment yang aku tak tahu apa pasal hc ni semua. Then dia bagi list band hc. Adoy, kan aku dah cakap terang terang dekat post tu yang aku ni tak layan sangat hc hc ni sangat. Aku just dengar apa yang aku suka. Aku pun tak tahu most of the genre dorang apa, apa yang aku tahu lagu tu best. I'm not that into this hc and stuff. I just love music! I love everything about music, i just wanna explore dunia music ni. Semua genre kalau boleh aku nak try dengar. Aku nak juga tahu menahu pasal genre tu, genre ni kan, But right now, i'm more to exploring genre yang berkaitan denga hc. I'm doing this just for fun. Aku tak cakap pun kan yang aku semua pasal hc ni? haihhhhh. You judge me too quickly. Kalau aku ada cakap apa apa yang buat kau tersinggung si anonymous, i'm sorry kay. I didn't mean it and i know who Second Combat is, kbye.

No comments: