Tuesday, November 29, 2011

IT HIT ME!

At first:

Then, it started! 

And then,

My body's became so weak.

My body's temperature is damn high until i can,

I have a fever -..-

That's the bad part. The good is, I QUIT MY JOB! muahahahahaha! 

This goes to my idiot boss,

like seriously, orang bodoh je yang akan kerja dekat Princess tu. Dahlaa gaji sikit, then kerja macam -..- Then, dorang ni sikit sikit potong gaji orang. Then, bill telephone tak boleh lebih daripada RM80 tau, kalau lebih tolak gaji. Dia ingat kitorang bergayut pakai phone dia. korang percaya tak bill telephone boleh mencecah RM200 sebulan? Kepala hotak dia. Kan dah RM120 kena potong kan? Bukan orang yang pakai tu yang kena potong but semua kena! Contoh ada 3 employee dalam kedai tu, tiga tiga sekali kena potong RM120, kalau RM120 tu pecah tiga takpelaa, ni tak. Pandai tak dia nak untung? Dahlaa bill telephone pun tak tunjuk, bodoh. Then, duduk sekejap pun kena marah. Kau ingat aku robot nak berdiri je dekat dalam kedai kau tu? -,- Haritu, ada dua orang tau datang apply kerja dekat Princess Sungei Wang. Kebetulan aku dekat situ. Lepas dorang keluar kedai, aku follow. Aku hasut habis habisan dekat dorang jangan kerja dekat sana. Macam macam aku bgtahu, terus dorang tak jadi kerja sana, MUAHAHAHA XD Tapi memang betul pun apa yang aku buat. Dorang kira beruntung tau aku cakap dekat dorang tak payah kerja dekat sana, kalau tak? jadi macam aku and lain lain. Bulan ni je dah 6 orang berhenti, HAMEK KAU! Then kalau korang perasan dekat ioi punya Princess kan, sepatutnya ada 4 orang tau kerja sana. But sekarang ada 2 orang je. Sebab apa? tak cukup orang. Tulaa, siapa suruh layan pekerja macam anjing? kan dah kena. Dorang ni ingat kita ni perlu sangat kerja ni, perlu sangat duit dorang. Ehh, sedar sikit. korang pun perlukan kitorang kay? Kalau takde kitorang tak ke mana business kau. And i also heard orang cina dorang bagi RM5 sejam, kaum lain RM3.50 je sejam, kepala hotak dia! PERKAUMAN nak mampus! Kerja sama je pun, promoter. Kimak betul, kan dahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Aku ada 2 boss tau, satu ni kitorang panggil Madam. Then anak dia Alan. Alan ni baik ohh, tak pernah marah kitorang. Kalau apa apa pun, dia cakap elok elok. Dahlaa comel, awww >,< Plus, umur dia 23 tak silap, so dia muda lagi lah. Dia lah yang hantar and ambil kitorang pergi Kl sana. Dengan dia boleh bergurau lagi. Kalau dengan mak dia, nak cakap dengan dia pun takut wehh. Garang nak mampus! Haritu abg Shahril boleh bantai sound madam, padan muka, HAHAHA. Then, suami madam ni Mr.Lok, dia bukan boss dia tu dah mcm kuli bini sendiri dah aku tengok. Then, paling boring bila dia hantar or ambil kitorang, semua senyap dalam kereta -,- Btw, dulu kan aku ni raingers kan? Dulu aku minat gila band HUJAN :D Minat gila gila ah. But now dah tak sangat, apasal tah. Then, haritu aku tengok cerita vokal, hujan keluar kan. Aku rasa rindu sangat dekat dorang. Terus aku masukkan semua lagu dorang dalam phone, teehee :3  Btw,

Seminggu tak online, banyak ni je notifications :(
facebook

Tapi yang ni aku puas hati XD
twitter
Kdah, beboiiiiiiiiiiiiiiiiii :3
               

No comments: