Tuesday, November 15, 2011

I'll kill you!

HOW I FEEL ABOUT MY BOSS.



I'm so effing happy! Because today is my off day. I can chill for the rest of the day without standing for hours and  touching others peoples foot! Seriously, i hate my job!!! Semalam, tak sengaja terberdiri dua orang dekat counter tu. Bukannya buat apa pun, time tu aku dengan Aina tgah buat kerja kot. Dahlaa time tu computer rosak! Nak scan kasut pun tak boleh -,- Tengah kusyuk bekerja ni tiba tiba boss call, dia cakap kitorang tak layan customer lah apa laa. Kepala hotak dia! Time tu, Aina dah serve dah customer tu. Aina nak buka bill tu yang dia pergi dekat counter. Aku pulak tengah kira pening kepala nak betulkan computer. Dia boleh bantai cakap kitorang main main. I feel like i wanna kill her! Dahtu kau tu nampak dekat cctv je, but kau dengar ke apa yg kitorang cakap? Kitorang tak berborak apa pun, just buat kerja then memekak cakap kitorang tak buat kerja. Aku dengan Aina nak resign akhir bulan ni. Biar mampus company kau bankrup! Bukan kitorang je, ramai lagi nak resign akhir bulan ni, sampai budak baru yang baru kerja 3 hari pun nak resign sekali. Tak tahan dengan perangai boss macam tahi -..- Last month 2-3 orang dah berhenti. Patutlah company dia selalu tak cukup employee, mana tak nya, perangai macam -..- Dahlaa gaji sikit! cb!  Then semalam pukul 10 baru ambil kitorang! Kitorang habis kerja pukul 9. Satu jam nak tunggu suami dia ambil kitorang! Then sampai rumah nak dekat pukul 12. Tu yang aku tak kerja harini. Semalam kaki aku sakit gila, then demam sikit sebab kena hujan. Li pun demam. Then Aina pun tak kerja sebab dia ada training olahraga. Zizan dengan Idzham je yang kerja harini. Hah, talking about zizan. Harini birthday dia. Aku dah wish dekat dia malam tadi. Kesian dia aku dengan Aina tak sambut birthday dia hari ni :( Besok kita sambut ye zan? Dahlaa hadiah pun takde untuk dia, sekarang betul betul kering :/ Nanti gaji lah aku belanja dia makan or beli hadiah, muehehe. Kdah tu je, kboiiiiiiiiiiiiii :)

No comments: