Wednesday, November 30, 2011

I'm addicted.

I love tattoos yang dekat bawah leher, like seriously, lawa gila! :D

Shane's tattoos are nice! :D

This is pretty cool :D

Oliver Sykes's tattoos are amazing! I LOVE IT!

 I'm addicted to tattoos :D Since i'm a muslim, i can't have one. But its not wrong for me to love it right? Aku dengan Aina suka betul bila tengok orang ada Tattoo. Kan dulu kitorang kerja dekat Princess kan, start kerja tu aku dengan Aina terus minat Tattoo, sebab dekat sebelah kedai Princess dekat kedai IOI tu, ada sorang lelaki ni tau, dia kerja dekat kedai I.O.One tak silap. Mamat tu memang scene ah, dia ada pierce mulut and kening plus dia ada tattoo. Tattoo dia lawa :3 Dia orang Sabah ke Sarawak tah, tak tahu, hewhew. And every morning aku dengan Aina akan nampak dia, kitorang tengah tunggu bos, dia tengah bukak kedai, apa lagi, tak berkelip mata time tu XD Then kalau kitorang dapat dekat Sungei Wang, betul betul dekat depan sebelah kedai aku, ada kedai tattoo. Nama kedai tu "Tattoo Family". Ada sorang mamat chinese ni kerja dekat sana, comellllllllllll >< Plus aku suka earplug dia and Tattoo dia lawa. Seeing tattoos printed on people especially the cute ones are nice but seeing tattoos printed on my own race not so much. Aku bantah gila anak melayu buat tattoo. Kalau minum tu pun dah teruk, but tattoos lagi teruk. Sebab tattoo ni kan permanent ink dekat badan kita. Macam mana nak sembahyang? air wuduk tak sah tau. Haihh, budak budak zaman sekarang -,- Apa nak jadi pun aku tak tahu. All i wanna say is, tattoos are beautiful, but we as muslims janganlah buat benda yang haram nih. Kbyeeeeeeeeeeeeeeeee :p

No comments: