Monday, October 3, 2011

Today's topic, Twitter!

Lately, there's like 4 matsalleh followed me on Twitter. 1 orang biasa, and the other 3 is a musician. Pelik doh, tetibe matsalleh follow aku ni pahal. Yang lagi pelik dorang musician. Ada sorang ni dia dari band Tempting Fate. Sumpah lagu lagu dorang best gila! At the same time teringat band Escape The Fate sebab suara vocalist dia lebih kurang macam Craig Mabbit. Lagu dorang yang paling best, lagu yang cover lagu Kesha dengan lagu dekat bandpage dia dekat FB. About the other 2 musician, sorang ni dari band apa tah, then sorang lagi ni dia composer or something. Musician lah jugak tu kan? hik hok. Then lagi sorang ni, dia biasa je. She's a girl named Patry. She's from Spain. Dia pun minat Alesana, 30 Seconds To Mars and All Time Low! Semalam macam macam kitorang tweet.  Dulu aku satu apa pun tak faham pasal Twitter, now semua aku tahu except pasal button "Listed" dekat belah kanan profile tuh. Apa benda doh? haha. Then aku suka hashtag  BHAHAHAHA, kelakjar doh XD Semalam ramai post hastag pasal  BHAHAHAH XD Btw, hari ni duduk dekat rumah sorang sorang macam biasa. Sepatutnya sekolah hari ni tapi ramai budak kelas tak dtg, so aku pun tak datang, teehee. Tapi tapi tapi hari Rabu and Khamis nanti aku datang. Klaa, that's all, kbyeeeeeeeee ;)

No comments: