Tuesday, October 4, 2011

Abang Form 6! ;))

Mostly budak sesi pagi suka usha Abang form 6, sebab ramai yang comell, awwwwwwwwww, HAHA :D Tak lah ramai actually, ada lah dalam tiga, empat orang, HAHA. But Aina and i have eyes for only one guy. Abang ni comel gila! Actually aku minat dia dulu okay, then Aina sebok nak minat dia jugak! HAHA XD Kalau korang perasan kan, abang ni comel sangat! Dia mula mula nampak macam biasa then lepas aku tengok betul betul dia memang comel gila lagi lagi mata dia, awwwwwwwwwwww! And hari hari time rehat kitorang akan usha abang tu, and aku rasa dia dah tahu kitorang suka dia, hehehe. Then tadi lepas kitorang pergi koperasi abang tu lalu betul betul depan kitorang then aku tolak tolak tgn aina, aina pun tolak tolak tangan aku then abang tu nampak! Malu gila time ni >< Time tu abang macam malu, haha. Then lepas tu abang tu jalan depan sikit dari kitorang. Aina cakap dekat aku "Kalau abg tu pusing pandang sini, aku nak babai dia" Guess what? Abang tu pusing then Aina babai dekat dia and lari cepat cepat, BHAHAHA XD Comel sangat lah abang tu! Budak budak kelas A pun cakap macam tu. Aku dengan Aina cukup suka tengok dia bila dia tengah makan! Comel, dia makan macam budak kecik, ngahhhhhh Kitorang stalk abang ni dari awal tahun tau, lama tak? HAHA. All of this may sound gedik, but IDGAF about what yall will say. Aku yang suka dia bukan kau okay? So jangan nak sibuk macam kau yang suka dia or my fingers will do the talking -..- Btw, kan time balik dari Krash Out tu, kan Muz hantar aku balik rumah. Along the way, aku tak tahu aku nak cakap apa dengan dia. Aku pergi cakap yang aku suka dekat abang tu. DAMMIT! Dahlaa sekarang dia boleh tahan rapat dengan abang tu, please jgn bgtahu, maluuuuuuuuuuuuuuuuu *gedik XD But seriously, abang tu memang comel gila. Muka dia baik, innocent gila, tu yang aku suka tu ;) That's all, kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ♥♥♥

No comments: