Sunday, October 2, 2011

Today's News.

As you guys know, today is SUNDAY. There's nothing fun on sunday. Why? I dunno, -..- I woke up at 12.30 and mom got me surprised with her cooking for lunch. KETAM GORENG AND KETAM MASAK LEMAK CILI API. Omaigokkkkkkkkkk! My all time favorites! Usually it took me 1 or 2 hour before i go to bath after i woke up. But today, i ran to the bathroom as soon as i saw those finger lickin' KETAMS! YUMMMYYYYY. And harini dekat Facebook, all i can say is BORINGGGGGGGG! Mula mula bukak banyak notifications, then lepas berjam jam online, satu notifications pun tak ada. Kalau ada pun, takde kena mengena pun dengan aku -..- Btw, i saw a photo of Shane today :D With Sierra -,- I hate her! Shane is mine okay! Sebuk je kau :P Then tadi tiba tiba aku dapat text message "I miss you, miss u so much..I just remember 2 all my memories with u..I have nothing at all..Sincerely I miss u :'( <3 :( " Terkejut aku, dahlaa aku tak tahu numbor siapa -,- Then aku tanya lah ni siapa, then dia cakap sanggup aku buat dia mcm ni. I was like, whatta, who the hell lah dia ni kan. Last last nak tahu siapa. Mummy! Siot je, sengaja kenakan aku, HAHA. Sambung balik pasal ketam.  Seharian ni aku makan ketam, dari tengahari, then petang makan lagi and dinner. KETAM KETAM KETAM! :DD I wish, i could have crabs everyday! and i also wish for a butler to kopek my ketam, muahahahaha. And lately, i'm attracted to this guy tau. Dia tak handsome, tapi dia baik dengan aku ;) Tapi tapi, dia pendek sikit dari aku, kisah apa aku. Kalau dpt yg tinggi pun kalau jahat buat apa kan? Maybe aku ni tinggi sangat kot, HAHA. I can't tell you who he is. Mampos kantoi kang kalau dia baca post ni, HAHA. Kdahh tu je, kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)

Btw, AKU SUKA GILA TENGOK GAMBAR NI ♥♥♥♥♥♥♥

No comments: