Sunday, September 11, 2011

We are the champion! XD

AKU MENANG WEYH!!!!!!!!! Sumpah surreal gila :D Aku ingat takde peluang langsung aku nak memang, haha. Okay, inilah taktik aku nak suruh orang like wall post aku. Melalui IM chat dekat Facebook, haha. Mula mula macam ni.

Echa: Hi, Sorry to disturb you but boleh tolong tak? :)
Them: Boleh ;)
Echa : First, like this page:
http://www.facebook.com/micronesiacreativemanagement
Then like this wall post :
http://www.facebook.com/micronesiacreativemanagement/posts/115230331913963?notif_t=like
Then like this other wall post:
http://www.facebook.com/micronesiacreativemanagement/posts/132083946888861
and like this other wall post too :
http://www.facebook.com/micronesiacreativemanagement/posts/230103537038349
Siapa tolong dapat pahala tau :D

Hambek link panjang lebar, MUAHAHAHA XD Seriously, aku terharu gila dekat orang orang yang tolong aku semalam. Mula mula ada dalam 2-3 like je. Then lepas aku buat mcm tu terus dapat 140++ likes :D And at the same time, i'm helping a friend, Nama dia Enn. Dia pun nak memang backstage pass tu. And he won also. So, nanti kami berdua akan dapat jumpa ALESANA! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :D Gila ohh, Alesana kottttt :D Sumpah sampai sekarang rasa macam tak percaya aku akan dapat jumpa dorang nanti :D Then hari ni ada 2 orang add aku nama dia Ahmad Syukrie dengan Abdul Qayyum. Dorang pun masuk contest tu then dorang mintak tolong aku promotekan link dorang. And Yayatun pun sama mintak aku promotekan. Link dorang bertiga ada dekat atas tu hah yg dekat dalam dialog tu. So, kepada yang membaca ni, tolong like boleh? HEHEHEHE :D Sayang korang :D and another thing, nantikan jumpa Alesana. Aku kann TAK RETI NAK SPEAKING :O Bukan tak reti but tergagap gagap nak cakap XD Kalau tulis in english pandai but speak in english kurenggg. Macam mana ni?! Buat malu je jumpa dorang tapi tak reti nak cakap dengan dorang XD Tapi apa yang aku tahu AKU NAK HUG SHANE! AWWWWWWWWW :D Baby aku tuuu, haha :D Now, Aina jealous gila dengan aku, MUAHAHAHA.Words cannot describe how happy i am right now, Kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2 comments:

Anisacrament said...

eee congratss aa... bole bagi tau tak you meet and greet kat mana?

ECH▲ said...

Heee, thanks :D i dunno maybe dekat MCPA hall tu jugak kot :)