Thursday, September 8, 2011

I'M GOING!!! HELL JYEAH! :D

Nak tahu aku pergi mana? Aku akan pergi ke KRASH OUT 2011!! WOOHOOOOO! Aku beli ticket masa hari Selase dekat Midvalley. Aina dengan Dhamira pun ikut sekali. Aina, Haznan dengan Azizul jealous gila dengan aku, MUAHAHAHAHA XD Aku tak sabar sabar nak pergi gig tu. Ada ALESANA  kot :D Mula mula aku ingat aku tak dapat pergi sebab lack of money, but then aku dapat biasiswa dari sekolah. Apa lagi, memang aku keluarkan duit lah kan *misuse of money XD Aku keluarkan RM150. RM90 dah habis beli ticket, now tinggal RM60 je, aku nak guna duit ni untuk beli merchandise ALESANA! ♥ Aku harap cukup lah duit tu nak dapat kan t-shirt dorang, aku dengar orang kata mahal :'( And aku harap harap sangat dorang tak postpone or worse cancel the show! :'(  Aku tak boleh bayangkan kekecewaan aku kalau gig ni cancel, dahlaa yang ni gig pertama aku :'( Semoga semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang, aminnnn. Kbyeeeeee :)

No comments: