Saturday, September 3, 2011

Berhang out di Hari Raya :)

Hari ni aku pergi hang out dengan kawan kawan tersayang, ecehh, HAHA :D Tadi hang bersama Aina, Najib, Haznan, Amirul, Amin, Schaf, Nana and lagi sorang kawan Amin aku tak ingat nama dia apa XD Mula mula macam boring sebab masing masing tak tahu nak cakap apa, HAHA. Then dah lama sikit tu barulah masing masing bukak mulut. Hari ni dapat kawan baru Amirul, Nana, dengan budak yang aku tak ingat nama dia tu. Okay, lets start dari mana kitorang berkumpul. Mula mula cadang nak pergi berempat je. Aku, Aina, Haznan dengan Najib. Then masa dekat IOI terserempak pulak dengan Amin. Amin ni dulu sekolah sama dengan aku. Dia rapat dengan Aina sebab dorang berdua olahraga. Then, disebabkan Aina rindu dekat Amin tu, dia ajak lah Amin sekali pergi KL dgn kitorang. Amin nak pergi tapi dia cakap kawan dia taknak pergi. Aina tak puas hati, Aina tunggu dekat situ sampai kawan Amin sampai. Aku ingat siapa lah kawan Amin tu, last last Amirul. Budak sekolah aku jugak, Form 3, tapi aku tak pernah tegur dia. But now dah rapat dah *i think so, HAHA :D Okay, whre am i? Hah, pasal Amin dengan kawan dia kan? Masa Amirul dtg dekat kitorang, kitorang tanya dia, dia nak follow sama tak? Dia kata dia cool je. Apa lagi, bas datang terus naik :D Then masa sampai sana, kitorang melulu dekat TS dulu. Mula mula kata nak tengok wayang tapi tak jadi. Masa ni Najib tak sampai lagi. Then, Najib cakap dia dah sampai. Aku dengan Aina turun bawah amik dia. Pastu naik atas balik jumpa dengan dorang semua balik. Masing masing tak tahu nak buat apa. Kitrang merayau lah dekat TS tu. 30 minutes later Najib dah lapar. So, kita pergi lah dekat Mc'D Sungei Wang. Masa time ni lah, masing masing senyap je. Tak tahu nak bual apa, keadaan jadi boring sekejap. Then nak tahu tak? Kan kalau dekat Mc'D bekas sos tu kecik kan? Si Najib beli Double GCB. Kan kalau beli GCB ada kotak kan. Dia koyak kan kotak tu separuh then Amin pergi ambil sos. Penuh satu kotak tu! HAHA XD Then time ni Amirul dgn budak whose name that i forgot pergi tempat lain. Amirul taknak makan, sebab dia malu dengan kitorang, pelik kan? Satu sekolah pun nak malu. Actually dia ni memang pemalu pon :) After makan, kitorang pergi Bistro sebab nak tunggu Schaf dengan Nana. Lepas dah jumpa dorang kitorang pergi KLCC. Seriously dari Sungei Wang nak pergi KLCC jauh! Rasa macam nak tercabut kaki -,- Then masa dah sampai sana, barulah masing masing dah ngam.  Mulalah cakap pasal itu ini. Kitorang lepak dekat taman KLCC tu hah. Time ni, aku dah ngam dengan Amin and Amirul. Amin ni buat kerja terjah menerjah pulak. Dia ambil camera aku then kau tahu dia buat apa? Dia pergi tangkap gambar bangla dekat sana, takde keje! HAHA XD Pastu, dah puas rehatkan kaki kitorang, kitorang masuk  lah KLCC tuh. Time ni, Amin dah nak kena balik sebab dia duduk asrama so dia kena balik rumah packing. Besok dia nak balik asrama. Dia tak tahu mcm mana nak balik. Najib dgn Aina temankan dia. Aku, Schaf, Nana, Haznan dengan Amirul patah balik pergi Bistro. Time ni aku betul betul dah pancit. Tapi aku jalan jugak sampai lah dekat Bistro tuh. Kitorang lepak minum air. Theb lepas 45minutes macam tu, Aina dgn Najib dtg balik. Sepatutnya nak gerak pergi rumah Adii. Adii ada buat open house. Schaf pun nak ikut, tapi dia fikir pasal hal transport pulak. Pikir punya pikir tengok jam dah pukul 7:30. Adii punya open house habis pukul 10. Mana sempat nak sampai rumah dia sebelum pukul 9. Nanti sekejap je dapat jumpa Adii. Then lepas tu, masing masing nak balik lambat. Aku pun cool je, ehehehehehe. Tapi Aina tak boleh, sebab parents dia tak kasi balik lambat lambat. Tepat pukul 8 kitorang beredar dari situ. Macam biasa lah, naik monorail dari BB sampai KL sentral then naik bas dekat sana. Aina dgn Haznan balik naik U69. Aku naik U70 dengan Amirul. Aku expect aku dgn Amirul ni senyap je dalam bas, tak bercakap sebab baru kenal kan. Sekali hamek kau, dari KL Sentral tu sampai lah dia turun bas aku dgn dia bercakap NON-STOP! HAHA :D Kitorang cakap mostly about Justin Bieber sebab dia pun minat JB jugak, teeheee. Rumah dia dekat Puchong Perdana, so dia turun dulu lah. Aku dekat Puchong Prima. Then sampai sampai rumah takde orang. Family aku pergi keluar. Nasib baik ada nasi dengan lauk. Kalau tidak kebulur aku, HAHA XD Btw, besok birthday Arwah Saufi. Sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah sebanyak yang mungkin okay? :) Klaa that's all, dah panjang sangat aku taip ni, kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

Time makan dekat Mc'D Sungei Wang
Time dalam monorail
Inilah sos yang diamabil oleh Amin, HAHAH XD
Time dekat Bistro
Bila Najib dah naik gila, nilah resultnya, HAHA XD
Inilah Amin :D
Yang ni pulak Amirul :D
Amin nak tolak Haznan, HAHAH XD
Yang ni pulak kerja Amin. Dia nak jadi ejen penangkap PATI, BHAHAHA XD
Meet Nana and Schaf :D
Time dekat Bisto lepas hang out dekat KLCC :)
Time tunggu bas :)

No comments: