Saturday, September 3, 2011

Bila time raya, makannnnnnnnnnnnn je keje! -..-

Who can say no to this? 
Selamat Hari Raya! Semenjak Raya ni, kerja aku makannnnnnnnn je. Pagi makan, tengahari makan, petang makan, malam makan, tengah malam makan, subuh pun makan. Elok elok turun lah dalam 3-4 kg berat aku masa bulan puasa, time raya, hamek kau! Bertambah balik berat tu -..- Aku nak stop tapi tak boleh, makanan yang dihidangkan terlalu sedap! nguehehehehehee x) Anyway, aku baru balik dari Teluk Intan Perak ni, dapat pun lepas rindu dekat Tokpak dengan Opah ♥ Tapi pelik ohh, perjalanan dari sini sampai ke sana ambil masa dalam 2 jam. Tapi kan aku rasa macam 30 minute je. Pergi balik aku rasa macam tu, WEIRD. Btw, besok nak pergi hangout dengan Aina, Najib, Haznan and berkemungkinan dengan Adii, Ivy and Zizan. Harapharap si Zizan ni boleh ikut. Rindu pulak dekat dia, teeheee :) Lupa pulak nak bgtahu, aku ada kucing baruu, nama dia Byby. Baru 3 hari aku dapat bela dia dia dah hilangggg :'( Pagi tadi bangun bangun je tengok dia tak ada. Biasa dia ada dekat balkoni tu. Dia pergi mana entah, rinduu dia, dahlaa comel :'( Tapi nak buat macam mana kan, dah dia nak hilang :/ Klaa thats all, kbyeeeeeeeeeeee 

No comments: