Thursday, September 15, 2011

Our Journey.

Amboii, tajuk nak epic je, HAHA. Actually semalam lepas balik sekolah aku, Aina dengan Zizan pergi Sungei Wang. Sebab nak teman Zizan beli kasut yang macam kasut budak budak sekarang pakai tu, macam kasut Tom Shoes. Mula mula kitorang pergi IOI Mall dulu sebab nak makan dekat Mc'D takut nanti bila sampai dekat sana Mcvalue Lunch dah habis, tak dapat save duit, HAHA XD Then, lepas tu tunngu kejap dalam 10 minit sebab semalam hujan lebat gilo :O Then lepas dah reda sikit kitorang pergi bas top heading to KL sentral then lepas dapat bas, kitorang duduk dekat seat yang belakang sekali tu. Kitorang duduk mcm ni :
Then Zizan pelik kenapa tak duduk sebelah sebelah, HAHA. Actually aku dgn Aina memang duduk mcm ni pun kalau duduk dekat belakang. Saja nak ambik ruang XDD Then, lepas couples of minute aku duduk aku duduk sebelah Aina, sebab ndia sebok nak tengok gambar boyfriend aku then nak bluetooth lah segala, GERAM AKU XDD *Boyfriend itu SHANE CRUMP!  Then si Zizan pun sebok lalu dia duduk di sebleah aku, then tak habis habis cakap lagu dia best, BHAHA.*memang best pon :) Then sampai pun KL Sentral. Then macam biasa naik monorail turun dekat BB then terus masuk Sungei Wang. Masuk masuk kitorang terus pergi cari kasut Zizan. Then sambil mencari sambil mengusha barang barang dekat sana, haha. Then, aku jumpa varsity jacket ni tau, LAWA GILA :D Sekali tanya harga dia, RM220 T_T memang takkan dapat lah kan. Then, jumpa lagi dekat floor yang sama harga dia murah sikit RM99 but takde size T_T Buat sakit hati aku je :/ Ni kalau gg tahu mesti dia pun bengang sebab takde size, HAHA. Then lepas tu jumpa pun kasut Zizan. Mula mula harga dia RM49 lepas tu tak jadi beli sebab tak cukup budget. Then dia bagi turun harga RM28 apa lagi, sapu la, HAHA. Then, pergi toilet jap then balik. Btw, masa dekat sana orang pandang kitorang pelik sebab kitorag pakai baju sekolah, dorang ingat kitorang ponteng. HELLO, tak nampak muka kitorang muka budak besar? HELLO tak nampak ke tanda sesi? XDD Then, balikk. Sampai rumah aku suruh bapak aku pergi hantar aku dekat OTK nak beli stuff untuk buat Board ALESANA! Then aku nak dorang sign dekat board tu masa jumpa nanti, AWWWWWWWWWWWW :D Board tu besar gila, satu depa besarnya, HAHA. K that's all, can't wait to se them! Kbyeeeeeeeee :)

No comments: