Monday, August 20, 2012

Selamat Hari Raya!

Family Eid photo 2012
Haaaaaaa, harini dah raya kedua dah. Raya korang macam mana so far? Okay? Aku dah lama gila tak update blog ni haaa, i've been busy. Lagipun computer dekat rumah aku rosak :/ Last aku update masa bulan 6, sekarang dah bulan 8, hahahaha. Sebelum aku start cerita pasal raya aku, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya~ Maaf zahir & batin. Aku Nur Aisyah ingin meminta maaf atas segala kesalahan aku dekat sesiapa je yang baca post ni. Minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki :) First day raya aku,aku sambut tanpa ayah. Tapi pagi raya tu sempat lah jugak salam maaf dengan ayah. Lepastu ayah hantar aku dengan adik beradik aku pi rumah makcu sebab dia nak pi Kelantan, ada hal katanya. Sampai dekat rumah makcu, yang ada Makcu dan keluarga, ibu and Paklang. makngah tak dapat nak join sebab dia dengan keluarga pergi balik kampung dekat Johor. Tapi bagi aku raya tahun ni kurang bermakna, sebab parents aku dah tak bersama dah, dorang dah nak cerai :/ Then baru baru ni Atok aku meninggal :( Dia meninggal masa bulan puasa. Orang kata bagus kalau meninggal dalam bulan Ramadhan sebab Ramadhan kan bulan yang baik. Aku harap atok ditempatkan di kalangan orang yang beriman, al-fatihah. Okay, kita sambung balik. Sampai je rumah makcu, kitorang terus makan. Then buat hal sendiri. Tak ada salam maaf pun :/ Tradisi hari raya cuma ada baju baru dan makanan je. Tak ada salam maaf, tak ada balik kampung, tak ada menziarahi sedara terdekat. Langsung tak. Lepas makan semua buat hal sendiri lepastu tidur. Sedih raya tahun ni. Aku ada dekat rumah makcu ni. Makcu tak ada, dia dengan keluarga pergi balik Johor. Aku sekeluarga dengan Paklang tidur sini sebab nak tolong jagakan rumah. Sepatutnya aku balik harini tapi tak jadi sebab harini birthday adik aku, so nak kena sambut lah. Ibu dengan Along sekarang tengah ada dekat Giant, dorang pi beli cake dekat Secret Recipe untuk adik :) Btw, korang perasan tak URL blog dah tukar? hehehe. URL lama tu mcm emo sangat lah XD Cuti raya ni tak boleh nak enjoy sangat. Minggu depan dah start trial SPM, damn. Aku nak study tapi buku sekolah aku semua tinggal dekat bawah meja dekat sekolah, mcm mana? Oh man. Ynag ada dekat rumah buku bio je -,- Mesti fail doh. Hummm, dah sebulan lebih aku tak pi gig. Sumpah rindu. Last aku pergi event Keramat Durjana. Event tu memang gila babi punya epic! But i'm starving for more. Righy now, aku tengah tunggu event MY*MC Fest 2012. Line up semua killer weh! Kena pergiiiiiiiiiii! hahahaha. Tapi lama lagi lah, akhir bulan 9 kot, damn T.T Nah flyer :


Gempak kannnnnnnnnnnn? Boleh menangis kalau aku tak pergi! hahahaha. Aku dah lama tak tengok Maddthelin perform. Carving the fate dengan Ballad for layla pun ada. Tolonglah bawak lagu lake of promise! mwehehehe.Sabtu aku keluar ada gathering and shit. Aku nak pi beli ticket event ni cepat cepat! Karang dah habis, apa pun tak dapat. Dekat door pun ada, tapi aku tengah nak saving duit ni, hehehe. Actually ada banyak lagi aku nak cerita. Tapi banyak sangat lah, pening kepala aku nak cerita yang mana satu, haih. Tapi tak apalah,bukannya ada orang baca pun blog aku ni kan? hahaha, syok sendiri je lebih XD Okdah, tu je. Okbye :p


No comments: