Sunday, December 4, 2011

Guys.


This is Jay Baruchel. To me, he is the cutest man alive! Like seriously, muka dia memang nerdy, tapi comell gila wehhhhhhhhhhh, sumpah, cair aku bila tengok dia lagi lagi time dia senyum, omaigoshhhhhhhhhhhhhhhh ♥,


 This is Oliver Sykes. Bapak comel gila en? Aku rasa nak gigit je weh, Comel sangat!! Tapi tapi tapi, aku tak minat dia sangat, sebab dah ramai sangat minat dia, menyampah aku -,-


As you know, I'M CRAZY ABOUT SHANE :D I Love everything about him! 


My favorite band, Alesana. I LOVE ALL OF EM! Especially Shane 

 I also love Kellin Quinn, comel sangat, dahlaa suara dia buat aku cair :D


This is the world most famous model, Francisco Lachowski. HOT gila en? :D

This is Jared Leto. The most i like about him, is his eyes. Lawa gila :O Plus, dia punya band effing awesome! Echelon forever! ₪ ø lll ·o.

Hi, nama saya Aisyah dan saya suka lelaki :D HAHAHAHA XD Siapa tak suka lelaki weh? Lelaki ni merupakan makhluk Allah yang dicipta untuk melengkap dan melindungi wanita, sebab perempuan kan lembik lelaki kuat en? yelahhhhhhhhhhhhhh. Aku suka lelaki yang tak mainstream sangat, HAHA. Maksud aku jenis lelaki yang ramai perempuan kurang meminati. Jenis yang NERD :D Lelaki Nerd sumpah comel gila wehh! Dahlaa pandai, pemalu, ehhh sukanya aku, HAHAHA :D And lelaki nerd jugak dapat menjamin masa depan kita dan anak anak weh, sebab dorang kan pandai, so nanti dorang mesti belajar tinggi tinggi then dapat kerja bagus bagus. Tengok, habis sekolah belum lagi dah fikir pasal kahwin, cha oh cha XD Tapi betul apa kan? Apa guna kalau lelaki tu handsome macam Zac Efron sekali pun kalau dia tak boleh bagi kau makan minum weh, apa guna en en en? XD Sebab inilah aku minat abang form 6 tu, comel, pemalu, awwwwwwww. AKU SUKA LELAKI PEMALU :D Antara lelaki lelaki yang dekat atas tu, aku paling suka Jay sebab dia nerdy looking ;) Plus i also suka lelaki yang cute then ada tattoo, macam Oli and Shane, wehhhhhhhhhhhhhhhhh, sumpah aku jatuh kalau tengok lelaki macam tu, LITERALLY XD Tapi tapi tapi, tak boleh buat suami lah kan, boyfriend je boleh, hew hew hew :3 Okay, jap, statement aku semua ni sounds macam orang gatal ke? Well, i'm a teen, that's what i do, LOL. Btw, hari ni aku duduk rumah sorang sorang. Ayah aku pergi Kuantan, ada kerja dekat sana. Ibu and adik adik keluar pergi hospital tengok Atok. Aku tak dapat ikut sebab aku bangun lambat, hew hew hew. Then, akak aku pulak kerja. So, aku duduk rumah, forever alone, HAHAHA. Then zizan call tadi, kesian dia. Dia cakap kerja dekat Princess tu makin teruk. Tulaa, aku dah suruh berhenti, tanak, degil, kan dah, haih. Then dia suruh datang Sungei Wang besok, teman dia kerja. Dia boring. dia dah takde kawan dah, alaaaa kesian dia. Tak tahu nak pergi ke tak nak, lagipun aku kena jaga adik, sorry zan, lain kali eh? :( Nanti kau cuti aku belanja kau karoke :) And aku sekarang tengah rindu gila dekat co-worker aku dekat Princess tu. Aku rindu, Aliya, Kak Mira, Idzham, Ly, Kak Olive, Kak Eton, Afiq, Azif, and boss aku yang comel tu, Alan :(  Tapi nak buat macam mana kan, dah berhenti dah. Takpelah, nanti free aku pergi jenguk dorang :) Kbyeeeeeeeeeeee 

No comments: