Monday, December 5, 2011

Baby, I WANT YOU! :'(

You see this babies down here? I'm will do anything, ANYTHING to get them! D:

This one will cost around RM200-RM300 right? That's what my friend told me. And guess what? This baby will be mine next week! :D

This one right here is pretty nice too :)

This one will be perfect to for my school shoes :') I just need to change the  laces, that's all.

This one is leather material. It's beautiful! Maybe i'm gonna get this one instead the one on the top. Idk :/
Senang kata, empat empat sekali aku nak beli wehhhhhh. Tapi apa kan daya, duit hanya membenarkan satu sahaja , ngahhhhhhhhhhhh :/ Jenama Macbeth ni memang mahal oh, haih :( Aku nak pakai jenama ni sebab Macbeth ni satu jenama yang rare, susah nak jumpa. I mean, tak ada yang fake punya. Kalau jenama Nike, Adidas, even Vans bersepah wehh yang fake dekat KL tu hah. Tapi kalau Macbeth, mana ada, i think so, hew hew hew XD But seriously, aku dah memang nekad gila nak beli next week, sampai dulu time aku kerja Princess dekat Sungei Wang, hari hari aku lalu depan Macbeth tu hah, saja nak bagi semangat suruh teruskan kerja then dapat duit beli, nothing can stop me! lol x) Plus, aku memang tengah takde kasut nak pakai untuk jalan jalan. Smua kasut aku hancur sebab buat kasut kerja haritu, DAMN YOU WORK! -,- Lagi satu jenama yang jarang dipakai dekat Malaysia, Drop Dead Clothing. Mimpi jelah kan aku nak dapat ~  Right now, aku sangat sangat jealous dengan sorang budak ni dekat Facebook. Nama dia Hanif Jimmy Ahmad. Kalau korang tengok collection Drop Dead dia, kau akan rasa nak bunuh diri tahu, lol XD  Btw, i've been trying to contact my old co-worker, Azif. Dia pun pakai Macbeth, aku just nak mintak advice yang mana satu aku patut beli. Tapi, aku tak ada nombor dia T.T Facebook dia pun aku tak tahu, lost contact terus :(  Aku rindu dia dengan afiq :( Btw, right now, tadi aku makan ubat tau, then ubat tu macam tersekat dekat esophagus aku. Okay, rasa macam tercekik. Tapi now, dah okay sikit dah, hew hew. Kbyeeeeeeeeeeeeeeee :)

No comments: