Sunday, December 25, 2011

I-m-so-ri :/

This post is about a girl that i know since dari sekolah rendah lagi, tapi aku tak ingat kitorang kenal masa darjah berapa XD Apa yang aku ingat dulu time kita darjah enam ada dua orang budak india perempuan cakap kitorang twins, HAHAHA. Tak boleh bla en? Then, time darjah lima kitorang pergi kem and kitorang nak cepat time tu so kitorang mandi sama sama, NAKED, HAHAHA XD Kdah, malu sekejap. Tapi takpelah tu time kecik kecik, lain lah kalau sekarang, haha. Then time sekolah menengah was the horrible time ever. We have some problems and then we started ignoring each other then before you realize BOOM, we had a fight. Im not sure who started it, but i think it's me. Mula mula gaduh dekat myspace then terbawak bawak dekat sekolah. Then lepas a few months gaduh, ada budak baru masuk kelas nama dia Ily. Ily ni rapat dengan budak tu. Then, Ily lembutkan hati aku, dia suruh aku pergi mintak maaf dekat budak tu. So, aku pun pergi minta maaf. Then budak tu pun maafkan aku :') After that kitorang tak rapat sangat, just kawan macam tu je. Then time dia form 4 dia pindah sekolah along with Ily and Ekin. Time ni, aku just contact dia dekat FB je. Then, something BIG happened! Alesana came to town! Aku dengan dia minat dekat Alesana. Aku tahu pasal Alesana tu time bulan 6. Event tu bulan 9. Dalam masa 3 bulan tu kitorag discuss pasal nak pergi sana. Aku ingat aku tak pergi tau, sebab aku tak kumpul pun duit, HAHA XD But then, bulan lapan tu aku dapat biasiswa sekolah. Apa lagi en? HAHHA XD Dia pakai duit raya dia. Time dekat MCPA hall tu, kitorang rasa surreal gila. Macam tak percaya kitorang dapat tengok Alesana live! At that time kitorang menang meet and greet pass nak jumpa Alesana! But, tak dapat jumpa pun, Alesana moody T.T But that night turned out to be one of the greatest night of my life!!! Aku macam tak percaya je that i had the most amazing moment in my life with her. Bukan dengan kawan aku yang lain tapi dengan dia. Rasa macam tak terjadi pun benda bodoh yang dulu tu. Lepas je event tu, aku lagi kerap contact dia, bukan dekat FB je melalui handphone juga, haha. Then, bulan ni dah 2 kali aku keluar dengan dia. First aku pergi karaoke dengan dia dekat IOI. Then yang second tu kitorang pergi rumah Danial. Bila aku fikir balik, aku macam tak percaya yang aku pernah gaduh dengan dia. I called her many awful things. I'm so sorry for what i did. I was foolish and childish, can you ever forgive me? :'(  I'm sorry :/ Btw, Kau pun tahu en aku macam mana time tu? Budak baru nak up en, sakai je lebih, haha XD This is the girl that i'm talking about, Dhamira Syafiqa Binti Abdul Halim Dia yang pakai baju plaid tu. 

Time ni kitorang pergi karaoke, haha :D Btw, tadi aku bukak twitter tau, aku check mentions aku, and she sent me this :

*Click on the image tu enlarge :)
Awhhhhhhhhhhhh, terharu gila aku :') Aku macam tak percaya dia rasa macam tu. Anyway, Yaya, I LOVE YOU. I have a feeling that we can be the greatest friend ever in the future :D and please forgive me for my mistakes. Ampun kan patik, Beta, HAHA XD Btw, tadi pagi aku bangun bangun je, AKU DITINGGALKAN KESEORANGAN DEKAT RUMAH! Family aku semua pergi Sunway, shopping, DARN IT! Then aku call bapak aku tanya kenapa tak ajak aku. Dia kata dia taknak kacau aku tidur so dia pergi jelah. Banyak lah alasan dia, taknak bawak aku cakap jelah T.T Kbyeeeee :p

No comments: