Wednesday, December 14, 2011

Crazayyyyyyy :D

Today, i had the most crazy day with my three best friends, Adii, Aina and Zizan :) First aku pergi bank, keluarkan duit gaji aku RM450, now tinggal RM290 je -,- Macbeth aku macam mana doh? mana cukup! :'((( Takpelaa, aku try mintak ayah duit, heeeeeeeee. Mula mula ingat nak pergi tengok wayang dengan Wan, Mira and Nurul. Tapi, dorang tengok cerita Ombak Rindu, saya tak suka tengok cerita jiwang, haha XD Sorry guys :/ So, kitorang pergi karaoke! But before that kitorang pergi makan dekat Pizza Hut. Btw, Zizan sepatutnya kerja tau, tapi aku dengan Aina hasut dia tak payah kerja, MUAHAHAHAH XD Sambung balik, lepas makan kitorang tapau sikit pizza yang tak habis tu, bagi dekat Mimie. Kesian Mimie harini kerja sorang sorang, Aina kan cuti. After that kitorang terus pergi karaoke. Macam gila weh kitorang and bila time lagu Party Rock Anthem, shuffle habis! HAHAHAH XD And tak lupa lagu Soulja Boy, Crank Dat, Aina menggila dengan aku. Then ada lagu Kiss Me Through The Phone tau, aku tak ingat yang ori punya. Aku just ingat Cover lagu tu, cover hardcore. Apa lagi, screamo aku dalam tu, HAHAHAA XD But seriously, sakit tekak plus i sounded like a frog -,- Yelah, perempuan mana best kalau screamo kan? Jadi cacat sikit, hahahaha. Then lepas habis karaoke kitorang gerak Teh Tarik Place, lepak makan dalam 30 minutes then balik, abang Adii, Kemal hantarkan aku tadi :) And guess what? Aku lupa nak belikan Whiskas kucing aku, kesian dia lapar, whiskas dia dah habis :'( Btw, ini reaction aku sepanjang hari:

Today, i can't stop laughing!

Can't stop being excited!

can't stop dancing! We did some of the dance moves like :

This

Shuffle:

Headbanging:

And of course, shake ya booty, shake ya booty, yeah yeah! Show 'em how we do it babyyy~ XD

Moral of the story: Jangan bawak keluar semua duit gaji kau, nanti habis :'(

No comments: