Tuesday, August 9, 2011

Today was a fairytale ;D

This is me when i'm with my friends, HAHA
Okay, tajuk tu takde connection langsung dengan post kali ni, HAHA. Hari ni dekat sekolah Zizan dengan Fara bawak Nikon. Aku pun bawak camera. Tak ada function pun bawak sebenarnya. Si sakinah tu hah, gatal suruh kitorang bawak, HAHA. Btw, hari ni kan Zizan HANDSOME :D Jangan cakap dengan dia yang aku cakap dia handsome tau, nanti melebih lebih dia perasan, menyampah aku -__________- And tadi kan, time dekat kelas, cikgu tak ada tau. So aku ambil kesempatan ni untu tangkap gambar dengan boyfriend aku no 1 dekat sekolah  that's Ezzer :D Time tengah ambil gambar tu, tiba tiba cikgu masuk dari pintu belakang, then dia pandang kitorang semacam je, sebab time tu aku duduk rapat dengan Ezzer HAHA XD Kan aku cakap Ezzer boyfriend no 1 kan? Sebenarnya aku ada lima boyfriend tau , bapak lah tamak! HAHA XD Boyfriend first- Ezzer Harryson. Boyfriend second-Zizan. Boyfriend third-Mohamad Fikri Boyfriend fourth-Fikri Hidayat (Biebot), Boyfriend fifth-Harith Hilman  Dorang ni bestfriend aku tau, aku sayang dorang, HEHE :)   Kalau girlfriend pulak, tak boleh nak list, ramai sangat, pening kepala >< and aku geram dengan si Fara ni hah, dia delete gambar aku yang buat triangle tuh, takde pun gambar tu dekat FB dia, siap kau besok, HAHA XD  That's all for today, kbye