Wednesday, August 17, 2011

He will always be in our hearts :''(

Gambar ni masa kali terakhir aku jumpa arwah :'(
Bismillahirahmannirahim, Al-Fatihah. Sebagai mana yang korang tahu, Arwah Saufi Haniff telah meninggalkan kita :'( Jenazah beliau telah selamat dikebumikan pagi tadi di Tanah Perkuburan Batu 14. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Kepada yang mengenali arwah, hendaklah sedekah kan Al-Fatihah dan sentiasa mendoakan arwah. Arwah merupakan kawan yang baik kepada saya, kematian beliau amat mengejutkan kami semua. Sungguh tak di sangka. Nabi kata tak elok menangis ketika majlis pengebumian, tapi aku dah tak boleh tahan dah, aku tak percaya yang mayat yang terkunjur tu merupakan kawan aku, sebaik saja van jenazah lalu depan aku, air mata terus jatuh melimpah tak henti henti, He's too young :'( Tapi macam orang kata, Allah tak mengira usia dan tempat. Tak kira berapa umur seseorang itu, bila sudah sampai ajalnya maka Allah akan menarik nyawanya :'( Mungkin ada hikmah disebalik kejadian ini. Sekali lagi, sedekahkan arwah Al-Fatihah dan sentiasa mendoakan arwah :')

No comments: