Friday, August 19, 2011


Dah 3 hari arwah pergi, tapi bagi aku dia masih ada lagi :'( Aku tak rasa langsung macam dia dah tak ada. Masa Tahlil dia hari rabu tu, aku nampak arwah betul betul depan mata aku, tapi aku rasa macam mimpi, semua tu bukan kenyataan :'( Semenjak dia pergi aku tak boleh tidur lena and kalau aku ingat dia mesti satu badan aku sakit, aku pun tak tahu kenapa. Bila teringat dia, badan aku sakit sampai ke tulang. Then rasa lemah je :( Tadi pagi dekat sekolah tiba tiba teringat arwah, menangis terus aku, Aina pun sama. Mulai sekarang, hari hari aku akan sedekahkan dia Al-Fatihah dan aku takkan tinggalkan walau pun sehari. Aku sebenarnya tak rapat pun dengan arwah tapi aku kenal dia dari sekolah rendah lagi, tu yang terkilan tu :'( Kalau lah aku dapat jumpa dia sebelum dia meninggal tu and kalaulah aku tahu dia nak pergi aku nak peluk dia kuat kuat then aku nak mintak maaf dekat dia :'( Anwayy, Saufi, I LOVE YOU and i will remember you until i die ♥





No comments: