Saturday, May 21, 2011

EXAM :O

Hah, nampak gambar dekat atas ni? Macam nilah rupa aku bila tengah exam, HAHA XD Sumpah exam memang susah gilaaa. Lagilagi CHEMIST, memang sakit otak aku dekat dalam kelas tuh, satu apa aku tak faham, naphthalene lah, sodium chloride lah kejadahnya -,- Tapi kan, yang peliknya, agama paper 2 SENANG :O Tak pernah pernah aku cakap agama senang, HAHA. Then, paper bio tak payah cakap laa kan -,- Then, paper BM boleh tahan susah bahagian karangan, aku merepek pasal kereta kena langgar lah apalahh, confirm nanti banyak pen merah bertanda dekat kertas tuh, HAHA XD Then, paper BI bahagian yang pasal literature tuh ada kena buat pasal character apa yang kita suka dalam cite QWERTYUIOP tuh hah. Aku tahu pasal cite ni, but i forgot the main character's name, adoyaiiii. Then, aku kosongkan je bahagian tuh, dah rugi berapa markah dah, uwaaaaaaaa :'( Then, nanti isnin ada exam add math, alamatnya aku tidurlah dekat rumah ye. Malas nak ambik, HAHA XD

No comments: