Thursday, February 16, 2012

Complicated.

Whaduppppppppppp peeps? Gila lama tak update blog weh, hoho. Susah lah dekat rumah tak ada computer, haihh T.T Dahlah astro pun dah kena potong. Hadap dinding jelah aku dekat rumah tuh, grrr. Btw this 25 ada gig 1Hati 1Belia 1Muzik dekat Putrajaya. Seriously, best gila! Nah line up:

Bands performance schedule :

(2 PM - 7 PM)

Classmates
The Liberated
Stringthesizers
Aerowave
Tres Empre
Time And Tide
Melodisaster
Heart-A-Tack
Avalon's Whisper

(8PM - 11PM)

The Only Cure Is Dying
Maddthelin
Kiss The Fallen
Dead Eyes Glow
This Sunday
Ballad For Layla
I Revival
The Padangs

Venue: Dewan Serbaguna Menara KBS Presint 4 Putrajaya.
Time: 2pm till 11pm
Ticket Price: RM20 per person (walk-in)


Okay apa harga ticket dia, murah kot. Dahlah band semua best best :D Aku nak tengok Tres Empre, Heart-A-Tack dengan The Padangs je. Dorang best gila :D Tapi tapi, aku rasa mcm dia tanak je aku ikut dia pergi sana. First of all, dia tak ajak aku. Biasa kalau ada apa apa confirm dia ajak. Then aku text dia yang aku maybe pergi sana, dia tak reply pun text tu. Lately ni, aku memang tak ngam sangat dengan dia. Start dari akhir tahun lepas. Ada je benda nak bertengkar. apahal tah. Benda kecik pun boleh jadi besar. Baru baru ni aku bagitahu dia yang family aku bergaduh, mak aku keluar rumah. Then dia tak respond pun. Dia buat tak dengar je. Aku dah tahu nak ngadu dekat siapa bila ada problem. Dia lah satu satunya kawan aku yang paling rapat sekarang ni. Aku ni act nampak je cool, mcm tak ada apa yang berlaku. Sebab aku tak luahkan apa yang aku rasa sekarang. Kalau lah korang tahu apa yang aku rasa, mesti korang tak caya aku mcm tu. Dekat sekolah, rumah, dekat mana mana je lah, aku act macam tak ada pun yang berlaku. Tapi.... Klah, tak guna pun kalau aku cerita masalah aku dekat sini. Pathetic sangat. I'm not an attention seeker, but shit really happens in my life. everything is fucked up. And its true. I'm tired of people saying "Everything is gonna be alright" to me because That is a fucking LIE! Kaylah, Bye.

No comments: