Saturday, December 3, 2011

Alhamdulilah :)

Kan semalam kan aku risau yang kot kot aku kena H1N1 kan? Tadi pergi clinic. Doctor kata aku okay je. Dia kata Paru paru aku pun okay je. Then dia cuma bagi ubat antibiotik and ubat batuk. After that at 1PM, aku dengan Aina pergi IOI, mula mula niat nak beli baju kerja, last last bila fikir balik, aku malas nak kerja, heeeeeeeeeeeeee. Ayah aku kata kalau aku tolong jaga adik dekat rumah nanti dia bagi RM300. Okay lah kan, aku duduk rumah goyang kaki je pun, dapat 300, huehuehuehue. And macam biasa lah rutin aku dengan Aina kalau pergi IOI, tengok abang tattoo tu, makin hari makin handsome dia XD After that kitorang tak tahu nak buat apa, so aku cerita lah dekat Aina yang Nura kata kalau pergi redbox kena RM6 je. Time tu kitorang was was, betul ke tak Nura ni en. So kitorang pergi lah Red box tu. Guess what? Betul pulak. Pakej ni only valid to students 18 tahun ke bawah. Dia mintak IC then kena tulis dekat kertas pasal details kita then terus dapat masuk. Pakej ni just boleh sebelum pukul 6 je, selepas tak boleh. Aku dengan Aina sampai sana pukul 3 habis pukul 6. 3 jam je dapat, sepatutnya 4 jam, tapi takpelaa, RM6 je pun, hew hew :3 Kbyeeeeeeeeeeeee :)

No comments: