Saturday, October 8, 2011

Exam, darn it!

Isnin ni exam, omaigoshh. Dahlaa satu apa pun tak baca lagi. Tadi nak pergi study tapi tapi tapi macam malas, BHAHA XD First day exam dah paper EST >< EST ni senang sebenarnya, tapi bahagian essay tu, haiyoo. Then Maths dengan Add Maths, tak boleh cakap apa la kan -________- BI and BM confirm lulus, ecehhh, haha :D Sejarah and Agama, cukup cukup makan je marks. Chemist, Physics, Bio confirm fail :'( Susah sangat. Cikgu Umarani kata kalau grade final exam ni merosot kena turun kelas. Aku tak tahu nak bagi reaction macam mana. Coz, kalau turun kelas, malu lah woy! Elok elok pandai then masuk kelas bawah. omaigawd T^T But at the same time kinda good, sebab at least kalau dia masukkan aku dekat dalam kelas yang setaraf dengan fungsi otak aku, aku mesti boleh score punyalah SPM, haraplah :(( Aku ni harap je kelas science, tapi tapi tapi perangai tak langsung macam budak science. Dari form 1 sampai sekarang aku fikir enjoy je. Tiap tiap minggu mesti keluar, tak pernah duduk rumah belajar. Kalau duduk rumah pun, online 24 jam, apa nak jadilah aku ni. Ya Allah, buanglah perangai malas aku ni jauh jauh kemudian jangan kasi dia datang balik, amin :') Btw, i just watched a video on youtube, pasal mamat ni ejek Miyyo punya british accent. Berani betul mamat tu, sampai kena maki habis habis dekat comment video tuh, haha. Aku 50% setuju dengan mamat tu. This is my opinion okay, don't get mad. seriously, video untunglah tu memang annoying gila gila. Plus i think ramai back up Miyyo pun sebab Miyyo tu hot macam JB kan. Okay, i said it. And I think he need to stop vlogging and do more acting. Macam video dia yang "Pertama" tu. Omaigosh, terkejut aku, memang awesome habis :D But mamat tu kan, ada lah sikit rasa macam nak penampar dia, sebab dia judge orang sesuka dia je. Meh sini aku kutuk kau sikit, bro, kau cakap english miyyo teruk, english kau dua kali ganda teruknya, crappy, then tergagap gagap, haiyoo. K dahh, bertambah tambah dosa aku kang. That's all, kbyeeeeeeeeeeeee ;) Btw, aku baru edit gambar aku dengan Shane Crump, sweet tak? #syoksendiri XD

I LOVE YOU SHANE! ;)

No comments: