Monday, August 1, 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan ♥

Macam ni lah aku rasa bila time puasa XD
Okay, first of all, Selamat Berpuasa you guys! :D Marilah kita sama sama doakan semoga kita dapat berpuasa penuh dan sihat sejahtera sepanjang bulan yang suci ini :) Ecececehhhhhh, ayat dah macam pensyarah dah XD Tapi betul apa aku cakap kan? Macam mana nak puasa kalau sakit kann? Teringat pulak dekat nenek aku dekat hospital sekarang :( Dia ada lung cancer, dia masuk hosp last month 1st July. Syukur sekarang she's in a better condition. Masa mula mula masuk teruk jugak, sampai nak minum makan pun pakai tiub then badan cucuk sana cucuk sini, nak cakap pun susah. But now dah elok sikit. Dia nak cakap pun dah dah senang sikit :') Harap dia cepat sembuh, boleh raya sama sama  Btw, aku dapat adik angkat baruuu :D
Mei Hwar 
Tengok, dia pun belieber macam aku, HEEEE :D Mei, thanks tau sebab jadikan akak, akak angkat Mei. ILOVEYOU 

No comments: