Friday, July 15, 2011

Its been a while..

Its been a while since i updated my blog. So, here i am. Updating! :D Tapi tak tahu nak update pasal apa, lemme think, uhmmmmmmmmmmmmm, HAH! I know, hari tu kan masa time DFYA datang sekolah dorang cakap siapa siapa saje boleh jadi volunteer, so me, aina, tika, fiqah and nina volunteered. Then, today GG came to our school so we can fill up some form or something. Tapi kitorang semua tak datang sebab hari ni ada sambutan isra' mikraj. So, kena duduk dalam surau. Kitorang bukan tak suka duduk surau tapi masalahnya, surau tu nanti penuh dengan budak sekolah. Bersempit sempit dekat dalam, rimas, haih. Anywayy, tak dapat lah kitorang nak isi form tu. GG, kata tak apa. Nanti bila bila boleh jumpa dekat mana mana then dia bagi form :) And, besok ada program charity ride dekat Klang. Baca dekat my previous post. NAK PERGII! Tapi, tak boleh, sebab tak ada transport, haih :( Okay, lets talk about my dad now. I think dia dah tak sayang dekat aku dah. Lately ni kan, aku perasan dia asyik layan akak aku je. Bila akak aku mintak topup dia bagi, but bila aku mintak dia marah. Then, tadi dia ada beli susu tau, susu yang dekat dalam botol tu. Dia tahu aku suka susu, selalu dia beli untuk aku, but tadi dia beli untuk akak aku dengan adik aku je. Aku punya takde. Its not a big deal, tapi perangai dia membuat perasaan negatif aku membuak buak. Lantaklah, like i care? Biarlah dia, aku dah malas dah nak layan dia, dahlaa selalu marah aku. Aku tak buat pun aku kena marah, entah pape entah -,-Dahlaa suka pukul kucing aku, hergh! So that's all, kbye :)

No comments: