Thursday, June 9, 2011

Sambutan Hari Mimie ♥

Okay, macam semua tahu bestfriend aku yang aku paling rapat ialah wany & mimie. Hari ni merupakan hari mimie sebab kitorang memang dah lama tak jumpa dia, rindu gila babeng dengan dia! So, sempena sambutan ni, kitorang dengar je apa dia nak cakap, HAHA XD  I just got back from IOI Mall hanging out with her. Sumpah dia dah tinggi. Sebelum ni aku lagi tinggi, now dia pulak, tak boleh jadi nih, HAHA XD Anywayy, tadi kitorang pergi tengok wayang cite X-Men, patutnya nak tengok Pirates Of The Caribbean, tapi dah takde yang 2D punya, 3D jeh ada, but takde duit, haih -,- So, kitorang terpaksa lah tengok X-men. But seriously, X-Men memang best gila, i suggest to yall, kalau nak pergi cinema yall better tengok cite ni, tak rugi. Kalau korang tengok cite KL Gangster instead of X-Men, aku tak tahu nak cakap apa -_______- Tadi, IOI penuh dengan bebudak, semua nak tengok cite KL Gangster, WTF lah weyh? HAHA XD But seriously, memang unexpected. Ingatkan semalam IOI penuh sebab hari rabu kan, wayang murah. Tapi hari ni yang penuh. Then, terserempak pulak dengan Anura and her boyfiee Daoz. Rindu gila dekat dia. Dapatlah jugak cakap cakap dengan dia tadi. And also, aku jumpa Harith tadi. I was like, OMGGGGGGGGGGGGGGG! Sumpah dia memang handsome gila plus he's BUFF! *jaw-dropping XD Sumpah rindu gila dekat dia, tadi sempat bergambar dengan dia. 
Alahai, sorry gambar tak jelas. Anywayy, Harith, aku sayang kau tahu, HEEE♥ Then, tadi ada pulak manusia yang sakitkan hati aku, grr. Dahlaa, malas nak cite -______- Anwayy, i had a great time today with Mimie ♥ Sayang kau tahu tak? Muahhhhhhhhh. Harap harap nanti cuti sekolah dapat jumpa kau lagi, HEE ♥ Klaa, that's all. Malas nak tulis panjang panjang, KBYE ♥

No comments: