Tuesday, June 21, 2011

DAMMIT! I hate this feeling :/

Imma tell yall about this guy okay. Lately ni kan, aku tak tahu kenapa dia semakin rapat dengan aku. I've had a crush with him a long long time ago. But macam biasa lah, bertepuk sebelah tangan :/ But now, he's the one trying to approach me, i think the crush's coming back, WTF? Please dont lah, tolonglah jauhkan feeling bodoh ni, KERH KERH KERH! At the end kan, i'll end up hurt, haih. Klah, malas nak cakap pasal ni *tangan di dada mata ke atas XD Lets talk about other things shall we? Hah, i know. Kejap lagi a friend of mine nama dia Fikri but kitorang panggil dia Jem, adalah sebab sebab dia, takkan nak bgtahu, malu karang dia XD Dia kata kejap lagi dia nak upload gambar kahwin haritu, YAY! Aku rasa dekat camera dia ada banyak gambar aku. Aku excited ni sebab dia pakai camera canon, whoaa, gambar aku gerenti cantik punya, hehehehehe. Aku tak puas hati doh dengan zizan. Dia pulak pakai Nikon, tapi gambar aku dia upload ada 2 je! Sikit gila, biasa gambar aku penuh sebab aku suka suruh dia tangkap gambar aku, HAHA XD Anywayyy, aku nak bagi peringatan kepada Jem. Jem! Kau upload gambar gambar tu malam ni jugak, kalau tak, siap kau besok XD Klah peeps, i'm feeling sleepy already, see ya soon, beboi ;)

No comments: