Monday, June 6, 2011

Atikah Binti Abdul Rani ♥

Nampak perempuan ni? Inilah atikah. Dulu dulu aku tak berapa suka dia, sebab dia macam menggelabah sikit, HAHA XD But, now aku dah rapat gila dengan dia ni :D Now i know what shes really like. I never got the chance to know her better because we weren't in the same class but now i do. Shes like this annoying person but at the same time kan, dia kelakar :D We all call her "babi" sebab dia selalu buat muka babi dia, then selalu sakitkan hati orang, HAHA XD Aku tak tahu kenapa masa tahun lepas aku tak suka dekat dia. Maybe aku terikut si wany dgn zatty kot, hoho. But now, xde dah, aku sayang gila dekat dia ni hah ♥ Hari hari dia buat aku gelak dekat kelas. Dia dengan aina lah jadi peneman aku dekat dalam kelas. Kalau takde dorang, matilah kesunyian aku dekat dalam tuh, HAHA XD Anywayy, just nak cakap, Atika, I LOVE YOU! Kini, kau dah jadi BFF aku, heeee. Sayang kau babi  ♥

No comments: